اخبار داغ

رئیس کل دادگستری گلستان:خبرداد؛

خط و نشان دادگستری برای مدیران کم کار گلستانی

خط و نشان دادگستری برای مدیران کم کار گلستانی
رئیس کل دادگستری گلستان از برخورد با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای خانه احزاب گلستان اظهارکرد: دادگستری با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید استان برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

رئیس کل دادگستری گلستان احزاب را زبان گویای جامعه خواند و گفت: احزاب و گروه ها به علت ارتباط با بدنه جامعه می توانند هم خواسته ها و مسائل دستگاه قضایی را به مردم منتقل کنند و هم به عنوان مشاور، مشکلات و نیازهای مردم را به مدیران دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند.

,

هاشمیان افزود: وجود احزاب برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم اثرگذار است و  همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

,

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین به موضوع برخورد با کارنکن ها هم اشاره کرد و گفت:  یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی ها در برخی دستگاه است که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به تعدادی از مدیران بانک های استان هم که سودهای نامتعارف و برخلاف بخشنامه های بانک مرکزی دریافت می کردند تذکر دادیم.

,

هاشمیان با بیان این که دستگاه قضایی باید ایستگاه آخر در برخوردها باشد افزود: وظیفه ما نظارت است اما امروز به علت این که برخی مدیران به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی کنند مجبور به متولی گری شده ایم و در همه حوزه ها برای احقاق حق مردم ورود کرده ایم.

,

رئیس کل دادگستری درباره فضای مجازی هم بیان کرد: فضای مجازی به عنوان فضایی که همه در هر سن و جایگاه و در هر مکانی به آن دسترسی دارند فضا و بستر خوبی برای ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم است و  از استفاده درست از این فضا استقبال می کنیم.

,

هاشمیان در ادامه این جلسه درباره تلاش ها و اقدامات دادگستری استان در پرونده پتروشیمی،  پرونده سیل گلستان و مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس هم توضیحاتی ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه