اخبار داغ

سخنگوی هیات نظارت استان خراسان رضوی خبر داد

رقابت ۹۲ نفر برای ۹ کرسی شورای شهر نیشابور

رقابت ۹۲ نفر برای ۹ کرسی شورای شهر نیشابور
ارکانی گفت: در حال حاضر ۹۲ نامزد شورای شهر نیشابور تأیید صلاحیت شده‌اند و برای ۹ کرسی شورای شهر نیشابور با هم رقابت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارکانی، سخنگوی هیات نظارت استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در نیشابور گفت: در بین ۱۰۹ نفر نامزد ثبت‌نام کرده در شورای اسلامی شهر نیشابور ۱۲ نفر در مرحله هیئت نظارت و پنج نفر از کاندیداها در مرحله هیئت اجرایی شهرستان رد صلاحیت شده‌اند و در حال حاضر ۹۲ نفر از نامزدها نیز تأیید صلاحیت شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی افزود: کاندیداهایی که رد شده‌اند می‌توانند به هیات نظارت استان و سپس به هیات نظارت مرکزی اعتراض کنند.

, .,

این نماینده نیشابور بزرگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هیات‌های نظارت کلیه شهرستان‌های استان خراسان رضوی تأکید شده است که در بررسی صلاحیت‌ها دقت نمایند تا دیدگاه‌ها و گرایش‌های سیاسی افراد تأثیری در نتایج صلاحیت‌ها نداشته باشد و صرفاً استعلام از مراجع رسمی به همراه مستندات مکتوب انجام شود.

, .,

همچنین محمد اسماعیل نصرآبادی رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیشابور در این رابطه گفت: از تعداد ۱۷۴ داوطلب ثبت‌نام کننده در انتخابات شورای شهر شهرهای شهرستان نیشابور ۲۴ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۹ نفر در هیئت اجرایی و ۱۹ نفر در هیئت نظارت تأیید نشده است.

,

وی تصریح کرد: از تعداد کل داوطلبان عضویت در شوراهای شهر که ۱۲۲ نفر هستند صلاحیت ۹۲ نفر در نیشابور، ۱۱ نفر بار، ۱۲ نفر عشق‌آباد و هفت نفر در چکنه مورد تأیید قرار گرفت.

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیشابور تأکید کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند از امروز به مدت چهار روز، اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه