اخبار داغ

امام جمعه ایلام؛

تلاش های بنیاد علوی برای رفع محرومیت هلیلان چشمگیر است

تلاش های بنیاد علوی برای رفع محرومیت هلیلان چشمگیر است
- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تلاش و اهتمام بنیاد علوی برای محرومیت زدایی، توسعه برنامه های فرهنگی نظیر ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در شهرستان تازه تاسیس هلیلان بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز پنج شنبه در جریان بازدید از پروژه های و طرح های بنیاد علوی در هلیلان اظهار داشت: بنیاد علوی به عنوان یکی از مجموعه های خدمتگذار نظام زیر مجموعه نهاد رهبری همواره به مردم خدماتی ارائه داده است و توانسته در این راستا بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: محرومیت زدایی در حال حاضر مهم ترین ترین هدف بنیاد علوی در هلیلان است و باید این بنیاد با همین روند طرح ها و پروژه‌ های خود را به جلو پیش ببرد.

,

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بنیاد علوی با کمک سپاه پاسداران یادآور شد: با وجود اینکه شاید یک بسته معیشتی تاثیری زیادی بر اقتصاد یک خانواده نیازمند نداشته باشد، اما توزیع این بسته ها در شرایط موجود به نیازمندان می تواند نشانگر تحقق شعار معظم رهبری در راستای توجه ویژه به محرومان و احساس همدلی و همدردی با این قشر از جامعه باشد.

,

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با توکل بر خداوند متعال رفع خواهد شد، گفت: قطع زنجیره کرونا و گشایش اقتصادی تنها با همکاری و همدلی مردم و مسوولان میسر خواهد شد و همه باید در راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

,

وی در ادامه با قدردانی از فرماندار و دبیر بنیاد علوی هلیلان به دلیل توجه ویژه و تلاش برای رهایی کامل این شهرستان از محرومیت، یادآور شد: اقدامات و پیشرفت های حاصل شده در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی و سایر حوزه ها نتیجه همدلی و همکاری مسوولان سطح شهرستان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اضافه کرد: اقدامات بنیاد علوی و اهتمام مسوولان با کار جهاد گونه نوید بخش اجرای شعار توسعه برمبنای عدالت و توجه ویژه به نقاط محروم و کم برخوردار است که نیازمند هستیم این روند همچنان استمرار داشته باشد.

,

امام جمعه ایلام یکی از مهم ترین فاکتور های توسعه و پیشرفت در هر منطقه را عدالت اجتماعی دانست و بیان کرد: توسعه کلیه مناطق کشور باید یکسان و متوازن باشد و به نقاط کم برخوردار برای بهره گیری از امکانات لازم توجه ویژه شود.

,

شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

,

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه