اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خبر داد؛

ذبح ۳۰۰ راس گوسفند در ۱۱ مرحله طرح قربانی اول ماه قمری در سرخس

ذبح ۳۰۰ راس گوسفند در ۱۱ مرحله طرح قربانی اول ماه قمری در سرخس
حجت‌الاسلام حمیدی گفت: طرح قربانی اول ماه قمری از چند ماه گذشته در شهرستان سرخس شروع شده و در طول 11 مرحله، بیش از 300 راس گوسفند قربانی و گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: اجرای طرح قربانی اول ماه قمری توسط قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این طرح از چند ماه گذشته در شهرستان سرخس شروع و در طول ۱۱ مرحله گذشته بیش از ۳۰۰ راس گوسفند قربانی و گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: در طرح قربانی اول ماه قمری گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان سرخس مشارکت دارند.

,

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: مشارکت خیران گرامی و مردم عزیز در این طرح بسیار ستودنی است، چرا که علاوه بر این طرح، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی نیز انجام می‌شود.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس عنوان کرد: گوشت‌ گرم در نقاطی که قبلاً توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی شناسایی شده در بین خانواده‌های نیازمندان و خانواده‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا گرفتار مشکلات معیشتی هستند، توزیع می‌شود.

,

وی در پایان گفت: به لطف خدا و به یاری امام زمان (عج) طرح قربانی اول ماه قمری در ماه‎‌های دیگر نیز ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه