اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان مرکزی :

ترویج قانون مداری به منظور پیشگیری از تخلف در انتخابات را در دستور کار داریم

ترویج قانون مداری به منظور پیشگیری از تخلف در انتخابات را در دستور کار داریم
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ترویج قانون مداری به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و جرم در انتخابات را در دستور کار داریم تا همه در این فرایند بر مبنای قانون عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی امروز در جلسه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حماسی در روز ۲۸خرداد ماه سال جاری نیازمند هم افزایی و تعامل مطلوب هیأت های اجرایی، هیأت های نظارت، دستگاه قضا و مجامع اطلاعاتی استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در روند انتخابات، بررسی‌ها با دقت انجام می شود تا در نهایت افراد امین و واجد صلاحیت های لازم در معرض انتخاب مردم شریف استان مرکزی قرار گیرند و در کمال صحت و سلامت انتخابات برگزار شود.

,

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: از همه ابزار‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور و عادلانه استفاده خواهیم کرد و ترویج قانون مداری به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و جرم را در دستور کار داریم تا همه در این فرایند بر مبنای قانون عمل کنند.

,

موسوی بیان داشت: با نگاهی جامع به انتخابات دوره های قبل و تجربه هایی که از اتفاقات گذشته به دست آمده است و بررسی دقیق مسائل روز و برگزاری جلسات با کلیه دست اندرکاران انتخابات آتی مطمئنا در پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم انتخاباتی، بسیار مؤثر و مفید است.

,

وی افزود: دادگستری استان مرکزی جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان را از اسفند ماه سال ۱۳۹۹برگزار کرده و مصمم به بکارگیری اقدامات پیشگیرانه است و مشخص شده است که دستگاه های ذیربط، قبل، حین و بعد از انتخابات دقیقا چه وظایفی دارند.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: به همین منظور استان به ۳ منطقه معمولی، نیمه حساس و حساس تفکیک شده و بر مبنای آن راهکارهای مناسب ارائه و عملیاتی می گردد.

,

وی تأکید کرد: دستگاه قضا قطعا با متخلفین عرصه انتخابات برخورد قاطع خواهد داشت و از آرای مردم صیانت خواهد کرد.

,

 موسوی در پایان اظهارداشت: ان شاء الله با تدابیر اتخاذ شده و اقداماتی که انجام می گیرد و همچنین با داشتن ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد باشیم و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه