اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبرداد؛

ساخت ۵ بیمارستان صحرایی به دستور فرمانده ارتش در کشور

ساخت ۵ بیمارستان صحرایی به دستور فرمانده ارتش در کشور
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان صحرایی 120 تخت خوابی ارتش در اصفهان با اشاره به دستور فرمانده کل ارتش در خصوص ساخت پنج بیمارستان صحرایی در سطح کشور، گفت: این بیمارستان‌ها به زودی و به ‌بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در ارتباط برخط با مجموعه دست‌اندرکاران احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان در رابطه با اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: بیمارستان های صحرایی به درخواست ستاد ملی کرونا و استان های مختلف ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این بیمارستان ها بخشی از بار زحمات کادر درمانی را کم می کند، عنوان کرد: ارتش در زمینه مقابله با کرونا در کنار مردم است و این توانایی را داریم که کمک های بیشتری به کادر درمان در زمینه مقابله با کرونا داشته باشیم.

,

وی در پاسخ به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر تامین نیروی انسانی موردنیاز از بخش‌هایی چون سربازان پزشک و پرستار، گفت: فرمانده نیروی زمینی به عنوان فرمانده میدان در این بخش با توجه به شناخت از ظرفیت‌هایی که امکان آن هست در تامین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه بهداشت و درمان اقدام کند.

,

موسوی بیمارستان 120 تخت خوابی اصفهان را الگوی مناسبی برای توسعه این بیمارستان ها در کشور دانست و گفت: باید به کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند خسته نباشید گفت و این بیمارستان ها بهره وری دو طرفه ارتش و کادر درمان را به همراه دارد.

,

فرمانده کل ارتش دستور احداث ۵ بیمارستان صحرایی را صادر کرد

,

فرمانده کل ارتش دستور احداث ۵ بیمارستان صحرایی را صادر کرد

,

فرمانده کل ارتش دستور احداث ۵ بیمارستان صحرایی را صادر کرد

, فرمانده کل ارتش دستور احداث ۵ بیمارستان صحرایی را صادر کرد,

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم با اشاره به دستور فرمانده کل ارتش در خصوص ساخت پنج بیمارستان صحرایی در سطح کشور، گفت: این بیمارستان‌ها به زودی و به ‌بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

,

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی مجری این بیمارستان و طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمارستان صحرایی شهید صیاد شیرازی ارتش که در چند روز اخیر در محوطه بیمارستان الزهرا (س) راه‌اندازی شده است، بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه