اخبار داغ

باید همه با تحریم مبارزه کنیم؛

قالیباف: هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیست/ ورزشکار حاشیه و اضافی نیست

قالیباف: هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیست/ ورزشکار حاشیه و اضافی نیست
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باور داریم هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده اظهار داشت: من از مسئولان فدراسیون، حمایت‌های وزیر ورزش و همه دست اندرکاران که تلاش کردند این مجموعه را به این زیبایی بازسازی کنند تا محل پرورش پهلوانان آینده باشد، تشکر می‌کنم. در این محفل یاد همه شهدا به ویژه شهدای ورزشی را گرامی می‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به عنوان یک خدمتگزار این نکته را می‌گویم که یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروز از هر منظری نگاه کنیم، بحث مربوط به ورزش است. ورزشکار حاشیه و اضافی نیست، ورزش در متن جامعه و زندگی یکایک افراد می‌تواند تاثیرگذار باشد. ورزش موضوع فردی است و هم در جامعه، خانواده، ملی و جهانی می‌تواند تاثیر گذار باشد.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: ورزش در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست نقش کلیدی دارد، فقط کافیست به ابعاد این موضوع توجه کنید. اگر گفته می شود هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است از همین ابعاد است.

,

قالیباف با شاره به اینکه ورزش بر رشد اقتصادی کشورها هم تاثیر می گذارد عنوان کرد: امروز در سلامت جسمی و روحی جامعه و پیشگیری از آسیب ها، ورزش تاثیر گذار است. در حوزه‌های سیاسی هم می‌بینید چگونه افتخار آفرینان در رشته های مختلف در شناختن فرهنگ سرزمین موثر هستند و در ارتباطات بین المللی و صلح جهانی تاثیر می گذارند. در جامعه ما که جزو جوانترین جامعه دنیا هستیم اوقات فراغت غنی شده و تفریحات سالم با کمترین هزینه فقط در ورزش دیده و لمس می‌شود. وظیفه همه ما این است که ورزش از بعد قهرمانی و همگانی توجه کنیم.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعدادیابی در ورزش خاطرنشان کرد: توجه به پایه‌های ورزش و استعدادیابی موضوع مهم و جدی است. بیش از ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و من به عنوان یک خدمتگزار توفیق خدمت را داشتم. امروز نمی‌توانم بگویم باید و باید یا این وعده را بدهم این کار یا آن کار را خواهیم کرد. من همیشه به ورزش باور داشتم همانطور که نقش مسجد را در نوجوانی و جوانی دیدم نقش ورزش در زندگی خودم دیدم.

,

قالیباف با اشاره به اینکه به موضوع ورزش به صورت جدی پرداخته، تصریح کرد: زمانی که در نیروی انتظامی بودم به ورزش توجه داشتم. همانطور که دیدید باشگاه پاس راه اندازی شد و در همه رشته ها فعالیت داشت، تا قهرمانی کشور و معرفی چهره ها پیش رفت. قهرمانی پاس در فوتبال کشور در آن دوره اتفاق افتاد. زمانی که در شهرداری بودم به موضوع ورزش عمیقاً توجه کردم، بیش از ۱۰۰۰ زمین چمن در شهر تهران ساخته شد، سالن‌های متعدد و ورزشگاه‌های چند هزارنفری ساخته شد. اینهاست که جوانان را زنده نگه می دارد. حالا که در اینجا هستم توفیق و خدمت دارم، پای همه چیز هستیم چون هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیست.

,

وی افزود: البته شرایط اقتصادی در کشور سخت است اما نباید از مسائل تربیتی، فرهنگی و اوقات فراغت غفلت کرد، به خصوص در این بحران کرونا. باید بیش از گذشته توجه کنیم، دست به دست هم دهیم، با اعتماد تلاش و کار کرده تا بتوانیم با تحریم ها مبارزه کنیم‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه