اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خبر داد؛

۱۵ مورد بستری و ۹۸ قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد/ ۲ نفر طی یک هفته براثر کرونا جان باختند

۱۵ مورد بستری و ۹۸ قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد/ ۲ نفر طی یک هفته براثر کرونا جان باختند
هاشمی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته ۲ نفر از براثر کرونا در خلیل‌آباد جان باختند، گفت: اکنون تعداد ۱۵ مورد بستری داریم که از این تعداد ۵ مورد مثبت هستند همچنین ۹۸ مورد قرنطینه خانگی در شهرستان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد  ظهر امروز در نشست چهل و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد، با اشاره به گزارشی از وضعیت موجود شهرستان در خصوص کرونا اظهار داشت: اکنون تعداد ۱۵ مورد بستری داریم که از این تعداد ۵ مورد مثبت هستند همچنین ۹۸ مورد قرنطینه خانگی در شهرستان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته 2 نفر از براثر کرونا در خلیل‌آباد جان باختند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بایستی رعایت از دورهمی‌های خانوادگی جلوگیری کنند و رعایت مسائل بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان با تأکید بر اینکه جهش کرونا در این موج جهشی‌تر و خطرناک‌تر از قبل است، تصریح کرد: تنها باید مردم خود همکاری کنند تا از شیوع بیشتر این ویروس در شهرستان جلوگیری شود.

,

 

,

آمار بستری در چند روز گذشته روند افزایشی داشته است

, آمار بستری در چند روز گذشته روند افزایشی داشته است,

ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد ضمن تقدیر از همه مردم شریف شهرستان به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اذعان کرد: هنوز محدودیت‌ها بر اساس برنامه‌های ستاد کرونا به قوت خود باقی است و آموزش‌ها توسط همه دستگاه باید انجام شود.

,

وی با بیان اینکه آمار بستری‌ها در چند روز گذشته افزایشی بوده و اگر این روند ادامه یابد به‌یک‌باره شهرستان به وضعیت قرمز تبدیل می‌شود، عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های موجود در این ماه تعداد دو فوتی در شهرستان به دلیل کرونا داشتیم و این هم زنگ خطری است برای شهرستان چون از بهمن‌ماه فوتی نداشتیم.

,

فرماندار خلیل‌آباد همچنین با تأکید بر اینکه دستورالعمل برگزاری شب‌های احیاء متعاقباً اعلام می‌شود، تشریح کرد: نگاه ما به این است که باید پروتکل‌های بهداشتی توسط همه رعایت شود همچنین نظارت‌ها باید تشدید شود و دستگاه‌ها به‌طورجدی این نظارت‌ها را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه