اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

نتایج خوبی از واکسن مشترک ایران و کوبا به دست آمده است

نتایج خوبی از واکسن مشترک ایران و کوبا به دست آمده است
معاون رئیس جمهور با اشاره به تولید مشترک واکسن بین ایران و کوبا گفت: نتایج خوبی از واکسن مشترک ایران و کوبا به دست آمده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جمشید انصاری امروز در حاشیه مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی-کوبایی اظهار کرد: با توجه به فرآیند شیوع بیماری کرونا و درگیری کشور با این بیماری، ضرورت تامین واکسن مورد نیاز برای واکسینه کردن مردم احساس می‌شد که در این راستا دولت تامین واکسن را در دستور کار قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه کارهایی در کشور در زمینه تولید واکسن شروع شد، ابراز کرد: انستیتو پاستور که مسئولیت مستقیم در این زمینه داشت با همکاری انستیتو فینلای کوبا کار مشترکی را در زمینه تولید واکسن انجام دادند.

,

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه بنده از ابتدا در جریان این کار بودم، خاطرنشان کرد: فاز سوم انسانی این واکنش در حال انجام است و استان زنجان نیز به عنوان یکی از استانهای پایلوت انتخاب شده است.

,

وی با بیان اینکه به عنوان یک وظیفه در شهر خودم برای اطمینان دادن به مردم این واکسن را تزریق کردم، ابراز کرد: نتایج خوبی از این واکسن به دست آمده و مسئولان این زمینه اطمینان بیشتری در خصوص آن دارند.

,

انصاری تصریح کرد: این واکسن به عنوان واکسن پایه در امر واکسیناسیون کرونا در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه