اخبار داغ

تهیه‌کننده نماهنگ «قصه صلح» خبر داد؛

ساخت اولین نماهنگ سرودی سیاسی کشور در خراسان رضوی/ جای تولیدات رسانه‌ای فرهنگی انقلابی خالی است

ساخت اولین نماهنگ سرودی سیاسی کشور در خراسان رضوی/ جای تولیدات رسانه‌ای فرهنگی انقلابی خالی است
شریف روحانی گفت: نماهنگ «قصه صلح» به عنوان اولین نماهنگ سیاسی کشور با داستان صلح امام حسن مجتبی(ع) بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی شریف روحانی، سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» در گفت‌وگو با صبح توس، اظها کرد: این نماهنگ به عنوان اولین نماهنگ سیاسی کشور، داستان صلح امام حسن مجتبی(ع) بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: طی یکسال اخیر از سوی مسئول دولت فعلی سیره امام حسن(ع) به عنوان الگوی فعالیت های سیاسی اعلام گردیده بود که موجب موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب نیز شد.

,

سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» گفت: از صلح امام حسن(ع) برداشت های متفاوتی شده و از احادیث برداشت می‌شود که این صلح به علت کمبود یار و یاور در میدان های مختلف بوده ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی قوی هستیم و با این رویکرد ایده اولیه این نماهنگ شکل گرفت و سعی شد بر این موضوعات متمرکز شویم.

,

وی ضمن اشاره به صحنه های مبارزه و میز مذاکره در این نماهنگ افزود: بازیگران انتخاب شده از اعضای گروه سرود فداییان ولایت و بومی هستند.

,

شریف روحانی با بیان اینکه جای خالی تولیدات رسانه ای فرهنگی انقلابی که قابل فهم برای عموم باشد در رسانه ملی احساس می شود تصریح کرد: مانند اینگونه سرودهای سیاسی یک مورد به نام «آقازاده» در تهران تولید شده و اولین نماهنگ سرودی سیاسی کشور نیز در خراسان رضوی با موضوع داستان صلح امام حسن(ع) ساخته شده است.

,

وی ضمن تأکید بر ورود دستگاه های فرهنگی برای تهیه تولیدات فرهنگی انقلابی به منظور بصیرت افزایی آحاد مردم افزود: باید سیره سیاسی ائمه(ع) نیز به صورت رسانه‌ای برای مردم پرداخته و بررسی شود و از ابزار هنر در این زمینه بیشتر استفاده شود.

,

سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» خاطرنشان کرد: اکثر تولیداتی که حول محور ائمه اطهار(ع) شاهد هستیم به جنبه‌های فردی پرداخته لذا سعی کردیم با رویکردهای جدید معرفی سیره اجتماعی و سیاسی پیرامون سیره ائمه(ع) تولیدات رسانه‌ای متنوع داشته باشیم.

,

وی افزود: برای آینده نیز همزمان با ولادت امام موسی کاظم(ع) که می توان گفت اصلاً به سیره سیاسی و اجتماعی ایشان پرداخته نشده تولید نماهنگ سرود سیاسی در قالب داستان و هدفمند را با همکاری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در نظر داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه