اخبار داغ

طی برگزاری جلسه بررسی؛

خاطیان تزریق سهمیه واکسن کرونا در شهرداری تهران عزل شدند

خاطیان تزریق سهمیه واکسن کرونا در شهرداری تهران عزل شدند
پیرو دستور شهردار تهران مبنی بر رسیدگی به موضوع واکسیناسیون کرونا و اهمیت پاسخگویی شفاف و فوری به شهروندان و افکار عمومی؛ جلسه رسیدگی به این موضوع امروز پنجشنبه با حضور مسئولان ذیربط شهرداری تشکیل شد و خاطیان تزریق سهمیه واکسن در شهرداری عزل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز پنجشنبه اعلام کرد: پس از بررسی ها مشخص شد تاکنون تعداد محدودی واکسن برای تزریق به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از پرسنل بهشت زهرا (س) ، پاکبانان و پرسنل پسماند (که شامل نیروهای عملیاتی و اداری مرتبط با مشاغل پرخطر خدمات شهری میباشند اعم از زن و مرد) از طریق وزارت بهداشت تخصیص داده شده است که از این تعداد هیچ یک از مدیران شهرداری تا رده چهار مدیریتی تزریقی انجام نداده‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
براساس این گزارش، همچنین پس از بررسی ها مشخص شد یک نفر از مسئولان نواحی به تزریق واکسن از سهمیه فوق الاشاره اقدام کرده است که امروز به همراه سه نفر از همکاران ذیربط در ناحیه از سمت های خود عزل شدند.
,
 
,
این در حالی است که در بررسی ها مشخص شد توزیع سهمیه فوق الاشاره در یکی از مناطق منطبق بر پروتکلهای مصوب نبوده است و لذا معاون و رییس خدمات شهری منطقه بدلیل اهمال در نظارت و عدم رعایت پروتکل ها عزل و به مراجع نظارتی معرفی شدند. 
,
 
,
این گزارش می افزاید: برای پیشگیری از رخ دادن چنین تخلفاتی مقرر شد اسامی کلیه بهره‌مندان از واکسن در سایت شفاف شهرداری تهران بارگذاری شود و پروتکل سخت‌گیرانه تزریق با نظارت فنی شرکت شهر سالم و حراست کل شهرداری تهران اعمال شود.
,
 
,
در پایان این گزارش آمده است: ضمن تشکر از حساسیتهای رسانه‌ای به اطلاع می رساند پیگیری و نظارت بر فرآیندها و شناسایی افراد خاطی احتمالی همچنان ادامه دارد و در صورت اثبات اهمال یا تخلف مدیران در هر رتبه‌ای برخورد خواهد شد.
,
 
,
مجددا تاکید می شود اخبار منتشره در خصوص استفاده مدیران از واکسن صحت ندارد. شهروندان میتوانند از رسانه های مرجع و سایت شفاف اطلاع رسانی و گزارشات بعدی را پیگیری کنند.
,
 
,
به گزارش ایرنا، شهردار تهران امروز در پی طرح ادعایی مبنی بر تخلف شهرداری منطقه ۶ پایتخت در واکسیناسیون پاکبانان توییت کرد: دستور دادم اسامی دریافت‌کنندگان واکسن در سایت شفاف بارگذاری شود.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه