اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

رئیس جمهور باید به توانمندی داخلی معتقد باشد/ راه علاج مشکلات کشور، انتخاب دولت جوان و انقلابی است

رئیس جمهور باید به توانمندی داخلی معتقد باشد/ راه علاج مشکلات کشور، انتخاب دولت جوان و انقلابی است
محمد علی امانی با بیان اینکه نگاه جریان انقلابی به داخل کشور و استفاده از ظرفیت های داخلی است، گفت: یکی از شاخص های رئیس جمهور تراز انقلابی باید اعتقاد و اتکا به توانمندی های داخلی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی امانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت در تبیین انتخابات ۱۴۰۰ و دکترین و نگاه رهبری در مورد معیار انتخاب رئیس جمهور آینده، گفت: رهبر بزرگوار انقلاب تقریبا از سه سال گذشته برای انتخابات آینده فضاسازی و فرهنگ سازی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,
این کارشناس سیاسی در ادامه ابرازکرد: ایشان در یکی از  دیدار های خود با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اواخر ماه مبارک رمضان که به صورت وبیناری برگزار شد، ضمن شنیدن مشکلات دانشجویان، یک جمله کلیدی و محوری فرمودند که تنها راه علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه رقابت در انتخابات پیش رو بین دوشخص نیست بلکه بین دو جریان و تفکر است، اذعان داشت: رقابت جریان انقلابی و حزب الهی در مقابل جریان لیبرالی و غرب گرایی است و از بین دو تفکر یکی انتخاب خواهد شد. 
,
 
,
امانی با بیان این نکته که در این ۴۲ سال انقلاب اسلامی غالبا کشور دردست جریان لیبرال قرارداشته است، توضیح داد: محسن هاشمی خود اذعان کرده است که کشور در اکثر این سال ها در اختیار آنها بوده، به طوری که ۳۶ سال کشور در اختیار جریان لیبرال بود.
,
 
,
این کارشناس سیاسی با ذکر اینکه حال این معما مطرح است که چطور می شود یک کشور در زمینه پیشرفت های حوزه نظامی و موشکی در غرب آسیا رتبه اول را دارا و در عین حال در همین منطقه غرب آسیا در زمینه اقتصادی رتبه ۸ را دارا باشد در مقایسه با یکدیگر، اظهارکرد: حل این معما کاملا روشن است، هرزمانی به تفکر انقلابی و رهنمود های رهبری عمل کردیم پیشرفت و عزت را داشته ایم و در حالی که نتیجه اعتماد به تفکر لیبرالی ۸ سال معطلی کشور در طرح نافرجامی بنام برجام بود.
,
 
,
وی با بیان این که آنها در جریان لیبرال  در مذاکرات خود دوقطبی کاذب جنگ و صلح را در کشور به راه انداختند، خاطر نشان کرد: آنها مردم را برسر دوراهی جنگ و صلح و قرار دادند و خود را صلح طلب خواندند و جبهه جریان انقلابی را رادیکال و تندرو و طرفدار جنگ دانستند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی  در مورد نگاه  تفکر لیبرال و غرب گرا   در اداره کشور، گفت: جریان غربگرا حل مشکلات اداره کشور را در پیوند مذاکره و ارتباط و سازش با  آمریکا و غرب می بیند و نماد سازش آنها برجام است،از نظر آنها با  آرمان ها و اندیشه امام و رهبری نمی توان کشور را اداره کرد و راه برون رفت از مشکلات ارتباط با آمریکاست و همه چیز حتی نان شب هم در مذاکرات با آمریکا گره خورده است.
,
 
,
وی در مقابل نگاه جریان انقلابی را به داخل کشور و استفاده از پتانسیل هاو ظرفیت های داخلی دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور ترازانقلاب اسلامی بنا برنظر مقام معظم رهبری  یکی از شاخص های آن این است که به توانمندی های داخلی معتقد باشد.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: مردم باید تصمیم بگیرند اگر می خواهند نابسامانی های فرهنگی و اقتصادی و....ادامه داشته باشد، و اگر خواهان وضع موجود هستند می توانند به همین تفکر مجدد اعتماد کنند و باز هم  به لیبرال ها رای دهد در حالی که حضرت آقا نسخه و راه حل دیگری دارند و می فرمایند علاج کشور روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه