اخبار داغ

جانشین فرمانده ناجا خبرداد؛

انهدام باند خرید و فروش سلاح‌های آمریکایی در فضای مجازی

انهدام باند خرید و فروش سلاح‌های آمریکایی در فضای مجازی
جانشین فرمانده ناجا از متلاشی شدن یک باند خرید و فروش سلاح در فضای مجازی و دستگیری تمامی اعضای آن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار قاسم رضایی گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در فضای حقیقی و مجازی؛ پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک باند خرید و فروش سلاح در فضای مجازی مطلع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 وی ادامه داد: این باند متخلف با اقدامات به موقع و هوشیارانه پلیس طی ۴۸ ساعت شناسایی و در کمتر از دوهفته تمامی اعضای آن دستگیر شدند.
,
جانشین فرمانده ناجا در خصوص سلاح‌های کشف شده عنوان کرد: تمامی سلاح‌های کشف شده ساخت آمریکاست و از ترکیه وارد شده است، لذا از کشور ترکیه درخواست داریم از ورود محموله‌های ضدانسانی و امنیتی در کشور جلوگیری کند.
,
 
,
 برخورد ویژه با خرید و فروش سلاح
,  برخورد ویژه با خرید و فروش سلاح,
 جانشین فرمانده ناجا باتاکید بر اهمیت برخورد با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی و حقیقی تصریح کرد: دشمنان بدانند که تمامی توطئه‌های آن‌ها با هوشیاری سربازان اسلام در نطفه خفه خواهد شد.
,
 این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم در مقابل هنجارشکنی‌ها و افرادی که نظم و آرامش جامعه را برهم می‌زنند سکوت کنیم چراکه این مهم، خط قرمز ماست.
,
 وی همچنین ادامه داد: با وجود نخبگان و افراد مسلط و هوشیار اجازه عرض اندام به افرادی که وارد پازل دشمن شده اند و قصد برهم زدن نظم و آرامش و امنیت جامعه را دارند، نمی‌دهیم و ناجا با افراد هنجار شکن به طور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.
,
 
,
۶ ماه تا ۱۰ سال حبس برای خرید و فروش سلاح
, ۶ ماه تا ۱۰ سال حبس برای خرید و فروش سلاح,
 
,
 این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: برای خرید و فروش سلاح چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مجازات سنگین در نظر گرفته شده است (۶ ماه تا ۱۰ سال حبس)؛ ناجا برخورد با این امر مهم را به عنوان ماموریت ذاتی و جدی دنبال می‌کند.
,
 
,
اخبار مبنی بر خرید و فروش سلاح را به ۱۱۰ اطلاع دهید
, اخبار مبنی بر خرید و فروش سلاح را به ۱۱۰ اطلاع دهید,
 
,
 جانشین فرمانده ناجا از شهروندان خواست که هر گونه خبر مبنی بر خرید و فروش، ساخت و نگهداری سلاح را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین شماره‌های ۱۹۷ و ۱۴۷ اطلاع دهند و یقین داشته باشند که پلیس این موضوع مهم را با جدیت پیگیری و برخورد خواهد کرد.
,
 
,
استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا ممنوع است
, استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا ممنوع است,
 
,
این مقام ارشد انتظامی همچنین تاکید کرد: استفاده از سلاح در مراسم‌ها و مناسبت‌ها ممنوع و جرم است و به شدت برخورد خواهیم کرد، بحمدالله دستگاه قضایی نیز در این خصوص همراه و همسو با ناجاست.
,
 
,
وی ادامه داد: طی یک سال گذشته در خصوص استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا در استان خوزستان تلفات بسیاری را شاهد بوده ایم از این رو تمامی دستگاه‌ها و به ویژه رسانه‌ها برای رعایت حقوق شهروندی باید پای کار بیایند تا دارندگان سلاح احساس ناامنی کنند.
,
 
,
 این مقام ارشد انتظامی در ادامه تاکید کرد: دارندگان سلاح بایستی سلاح‌های خود را تحویل دهند تا به عنوان مجرم در اختیار دستگاه قضا قرار نگیرند.
,
 
,
 سردار رضایی در پایان از تمامی رزمندگانی که شبانه روز در سراسر کشور در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: شبکه خبر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه