اخبار داغ

برگزاری کلاس های مجازی دانشجویان تنها از روی کمیت؛

آشفتگی دانشجویان همدانی در ازدحام کلاس های مجازی

آشفتگی دانشجویان همدانی در ازدحام کلاس های مجازی
در حالی دانشجویان کلاس های مجازی را طی می کنند که در یک کلاس بالای صد نفر دانشجو وجود دارد و حتی برخی کلاس ها تا نزدیکی 150 دانشجو هم رسیده و گویا فقط برای رفع تکلیف ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، کلاس های مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور همدانی در حالی برگزار می شود که ظرفیت کلاسها بالای صد نفر هستند و خبری از کیفیت برگزاری کلاس نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این روزهای کرونایی تمام دانشجویان و دانش آموزان سعی می کنند با کلاس های مجازی خود را وفق بدهند عده ای از این موضوع خوشحال و برخی معترض هستند.

,

کلاس های مجازی به شرطی می تواند مطلوب باشد و دانشجو از آن بهره ببرد که از کیفیت لازم برخوردار باشد و حالا در کشور ما نه تنها زیر ساخت لازم و مناسب وجود ندارد بلکه برخی دانشگاهها از این فرصت استفاده کرده وبالای صد دانشجو را در یک کلاس مجازی قرار می دهند.

,

کلاس هایی که برخی از آنها توسط حتی استاد هم دایر نیست و یکی از دانشجویان به نمایندگی استاد در آن کلاس فعال است نکته جالب توجه و حایز اهمیت دادن کنفرانس هایی است که نمره ای را در پایان ترم برای دانشجو به همراه دارد اما مگر در یکساعت کلاس از 120نفر دانشجو چه تعدادی می توانند کنفرانس دهند؟

,

صفی الله صفایی، رییس دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سعی کردیم تعداد دانشجویان کم باشد تا از کیفیت خوبی برای آموزش برخوردار باشیم.

,

وی افزود: هر دانشجویی که چنین مشکلی دارد می تواند به آموزش مراجعه کند و مشکل را در میان بگذارد تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

,

رییس دانشگاه پیام نور همدان گفت: ممکن است مشکلی پیش آمده باشد و افراد مطلقا بدون ایراد و اشکال نیستند بنابراین باید مشکلات را مطرح کرد تا برطرف شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه