اخبار داغ

ای که دستت می رسد کاری بکن؛

هیئت های مذهبی و مساجد در تویسرکان پیشرو در کمک به محرومان/سیره علوی در جامعه جاری است

هیئت های مذهبی و مساجد در تویسرکان پیشرو در کمک به محرومان/سیره علوی در جامعه جاری است
این روزها در ماه مبارک رمضان هیئت های مذهبی و فعالان مسجدی در جای جای شهرستان تویسرکان گرده هم جمع شده اند و با تاسی به مولای متقیقان، با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، عدالت علی(ع) نسبت به دستگیری از محرومان و سیره علوی را در جامعه جاری ساخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، این روزها هرچند سونامی شوم کرونا در کشور جولان می دهد و شرایط زندگی را بر اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از پیش سخت کرده و آنان را در تنگناهای اقتصادی و معیشتی بسیار قرار داده است، اما هستند انسان های نیک اندیشی که حتی لقمه نان خود را با دیگری تقسیم می کنند و هر فردی به اندازه داشته های خود در ایران اسلامی از جمله شهرستان تویسرکان کمک های مومنانه متعددی جمع آوری و آن را بین نیازمندان و محرومان توزیع می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

در این میان نمی توان از نقش هیئت های مذهبی فعال در مساجد غافل ماند، چنانچه «حجت الاسلام ناصر حسنی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هیئت های مذهبی چه در سطح روستاها و چه در سطح شهرها به ویژه در شرایط سخت معیشتی تحمیلی کرونایی، در ماه مبارک رمضان هر آنچه در توان خود دارند برای کمک به روزه داران محرومان به کار گرفته اند.

,

وی اظهار کرد: آنان در مساجد گرد هم جمع می شوند و تاکنون طبق آمارهایی که برای اداره تبلیغات اسلامی ارسال کرده اند، کمک هایشان قابل توجه بوده و نشان داده اند که سیره علوی همچنان در جامعه جاری است.

,

وی افزود: بنابراین شاهد بودیم که در تعدادی از روستاها و یا محله های تویسرکان از جمله محله آریکان در شهر سرکان در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری نانوایی کنار مسجد بین محرومان نان صلواتی توزیع شد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از تهیه و توزیع ۵۰ بسته غذای گرم توسط هیئت بیت الرقیه شهرک طالقانی بین نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: همچنین موسسه قرآنی نور الحکمه این اداره ۲۰ سبد معیشتی که هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بود تهیه و بین محرومان توزیع کردند.

,

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: مومنان روزه دار فعال در مسجد روستای نجفیه نیز تاکنون ۵۰ سبد معیشتی با جمع آوری کمک های مردمی تهیه و بین محرومان روستا توزیع کردند.

,

وی افزود: در این روزها شاهد آن بودیم که به همت کانون قرآنی یاوران مهدی(عج) روستای ولاشجرد گوسفند قربانی تهیه و نذر محرومان شد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: موارد گفته شده بخشی از ارائه کمک های مومنانه توسط هیئت های مذهبی و فعالان مساجد بود که تاکنون به اداره اطلاع داده اند.

,

به گزارش عصرهمدان؛ شب های قدر را در پیش داریم، شب هایی که بیش از همیشه ما را با مولای متقیان امام علی(ع) و عدالت ایشان نسبت به محرومان آشنا می سازد و یکی از هزاران فضایل آن حضرت دستگیری همیشگی از نیازمندان و یتیمان است و چه بسیار خیران نیک اندیشی که ویژه تر این شب ها با تاسی از آن امام بزرگوار سیره علوی در جامعه را به تصویر کشیده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه