اخبار داغ

در جلسه کار گروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ مطرح شد؛

کاهش روشنایی اضافی معابر و پارک ها/تامین برق تابستان امسال با شرایط کنونی بسیار دشوار است

کاهش روشنایی اضافی معابر و پارک ها/تامین برق تابستان امسال با شرایط کنونی بسیار دشوار است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تامین برق و گذر از پیک مصرف تابستان امسال با شرایط کنونی، بسیار حساس، دشوار و سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی امروز در جلسه کار گروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ گفت: باتوجه به شرایط حساس پیشرو، تامین برق بدون مشارکت صنایع و مردم استان محقق نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛ ,

وی بابیان اینکه در سال ۹۹دستگاه های اجرایی همکاری خوبی با صنعت برق برای گذر از پیک مصرف داشتند، امسال هم همه باید با برنامه ریزی دقیق پای کار باشند.

,

فرخی با بیان اینکه مصرف برق کشور گرچه به دلیل گرمای زودرس، از همان اوایل فروردین ماه روند متفاوت به خود گرفته و  روند افزایشی مصرف به همراه گسترش بیماری کرونا در کشور نیز  نگرانی‌هایی را در باره امکان تامین به موقع برق ایجاد کرده است لذا عبور از این بحران مستلزم مشارکت مردم به ویژه الزام  صنایع استان در طرح های صرفه جویی مصرف برق است.

,

ضرورت اسقرارمولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس

, ضرورت اسقرارمولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس, ضرورت اسقرارمولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس,

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مرکزی نیز گفت: وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس و حیاتی آسیب پذیری ها را کاهش می دهد و ضرورتی جدی است.

,

مسعود فراهانی افزود: همه دستگاه ها به ویژه مراکز حساس و حیاتی خود را مجهز به مولدهای اضطراری کنند تا در زمان بروز قطع برق،آسیب کمتری ببیند و وقفه ای در ارایه خدمت نداشته باشند.

,

کاهش روشنایی اضافی معابر و  پارک ها

, کاهش روشنایی اضافی معابر و  پارک ها, کاهش روشنایی اضافی معابر و  پارک ها,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی هم بر کاهش روشنایی اضافی پارک ها، معابر و روشنایی بین راهی تاکید کرد.

,

حمیدغیاثی بابیان اینکه خاموش کردن یک لامپ اضافی می تواند زمینه صرفه جویی 10 درصدی را در استان مهیا کرده و از خاموشی هاجلوگیری کند، افزود: از شهروندان انتظار داریم با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی به همکاران شرکت توزیع نیروی برق کمک کنند تا نیازهای انرژی تامین شود.

,

تامین برق تابستان امسال با شرایط کنونی بسیار دشوار است

, تامین برق تابستان امسال با شرایط کنونی بسیار دشوار است, تامین برق تابستان امسال با شرایط کنونی بسیار دشوار است,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  استان مرکزی گفت: تامین برق و گذر از پیک مصرف تابستان امسال با شرایط کنونی، بسیار حساس، دشوار  و سخت است.

,

محمد اله داد افزود: تامین برق پایدار به دلیل شرایط ناشی از کرونا به ویژه ضرورت بسیار بالای تامین برق مراکز درمانی و همچنین کم آبی سدها، افزایش گرمای هوا و قرار داشتن در ایام انتخابات، نسبت به سالهای گذشته بسیار بیشتر است.

,

مدیر عامل شرکت توزیع برق استات مرکزی بیان کرد: مصارف روزافزون استخراج غیر مجاز رمز ارز ها ،فروش 20 هزار انشعاب به متقاضیان و همچنین رشد مصرف 180 مگاواتی در بخش های صنعت و کشاورزی وتداوم شرایط کرونایی و حضور طولانی تر مشترکین در منازل از دلایل اصلی افزایش بار و مصرف در سال جاری است.

,

وی بابیان اینکه در استان مرکزی در روزهای آغازین اردیبهشت ماه سال جاری ۲۴در صد رشد مصرف در باره زمانی مشابه نسبت به سال قبل داشته ایم،افزود:۷۰درصد مصرف برق در حوزه تولید است لذا همکاری صنایع یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای گذر موفق از پیک ۱۴۰۰ است.

,

اله داد گفت: تنظیم برنامه کاری هفتگی صنایع برای کاهش مصرف برق به صورت یک روز در هفته برای تابستان پیش رو ضروری است.

,

در این جلسه بر انسجام بیشتر  دستگاه های اجرایی برنظارت مدیریت مصرف برق،قطع برق مزارع ماینرها،اطلاع رسانی جدی و مستمر صداو سیما،تغییر ساعات کاری ادارات در تابستان و مشارکت جهاد کشاورزی جهت جلب همکاری کشاورزان تاکید شد‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه