اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای علوم پزشکی البرز:

نوبت تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۷۵ سال در البرز رسید

نوبت تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۷۵ سال در البرز رسید
مهرداد بابایی گفت: واکسناسیون کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال در البرز از هفته گذشته آغاز شده و با اتمام این مرحله وارد فاز تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز شنبه به انتشار سریع سویه های جدید ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: این وضعیت نگران کننده خواهد بود چرا که ممکن است در مقابل واکسن هم مقاومت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابایی با اشاره به اینکه ممکن است به واسطه قدرت ویروی جدید کرونا افرادی که واکسن تزریق کرده اند هم مجددا مبتلا شوند، افزود: متاسفانه در حال حاضر یک هزار و ۹۰ بیمار در بیمارستان های البرز بستری هستند.
,
 
,
وی به فوت ۱۱ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز اشاره و تصریح کرد: اگر چه وضعیت کرونا در البرز تثبیت شده است اما تعداد بستری ها و مراجعه کننده ها به بیمارستان کم نشده و شاهد آمار دو رقمی فوتی ها هم هستیم.
,
 
,
بابایی کم شدن آمار فوتی ها و بستری ها را در گرو کاهش مراجعات به بیمارستان ها دانست و گفت: محدودیت های سختگیرانه در حال حاضر تنها چاره بوده و علاوه بر تداوم آن برای صنوف، مردم باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای البرز در خاتمه با اشاره به اینکه واکسناسیون کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال از هفته گذشته آغاز شده است، خاطر نشان داشت: با اتمام این مرحله وارد فاز تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال خواهیم شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه