اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی:

کارگران به عنوان ستون فقرات تولید سهم به سزایی در موفقیت های اقتصادی دارند

کارگران به عنوان ستون فقرات تولید سهم به سزایی در موفقیت های اقتصادی دارند
موسوی گفت:کارگران به عنوان ستون فقرات تولید سهم به سزایی در موفقیت های اقتصادی دارند و استان مرکزی با وجود قطب صنعتی پایین ترین نرخ تورم را دارد که این با هم افزایی ها و انسجام همه جانبه درون استان به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی حاجی آباد اراک و در جمع کارگران به مناسبت هفته کارگر گفت: چند سالی است که بر مبنای نگاه هوشمندانه و حکیمانیه مقام معظم رهبری دارند شعار و راهبرد سال را ایشان با محوریت اقتصاد و تولید نامگذاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری به این معناست که نظام اسلامی باید بر این مبنا حرکت کند و علاوه بر اینکه اقتصاد خود را مقاوم کند بتواند بر روی پای خود بایستد و در نهایت نقایص و مشکلات معیشتی مردم برطرف شود.

,

 رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در سال ۹۹ استان مرکزی در حوزه اقتصاد حرکت های خوبی انجام داد و اگرچه بیانات ایشان به طور کامل محقق نشد اما با تلاش های همه جانبه دستگاه ها سالی نسبتا موفق پشت سرگذاشتیم.

,

وی بیان کرد: آنچیزی که مد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم گشایش اقتصادی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند و تبلور داشته باشد بحث تورمدر استان مرکری بود که خوشبختانه طبق آمار رسمی استان مرکزی کمترین میزان تورم را داشته است.

,

موسوی گفت: نظارت جدی بر تولید و عرضه کالا توسط دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی همواره انجام شده و این نظارت ها موجب رقم خوردن موفقیت ها شد.

,

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر بر خود وظیفه دانستیم در جمع کارگران زحمتکش استان حضور پیدا کنیم و بنا داریم در سال جدید حمایت های لازم از کار،کارگر و تولید با قدرت ادامه دهیم.

,

 رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: دستگاه قضایی اراده و انگیزه لازم برای حمایت های همه جانبه در راستای اجرایی شدن شعار سال را دارد و بنا داریم از همه ظرفیت ها در راستای برطرف کردن موانع به کارگیری کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: کارگران به عنوان ستون فقرات تولید سهم به سزایی از موفقیت های اقتصادی دارند و استان مرکزی با وجود قطب صنعتی پایین ترین نرخ تورم را دارد که این با هم افزایی ها و انسجام همه جانبه درون استان به دست آمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه