اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

شکوفایی اقتصادی البرز در گرو اجتناب مدیران از گرایش‌های سیاسی/ تنوع قومیتی؛ ظرفیتی برای جذب سرمایه‌های ایران در کرج

شکوفایی اقتصادی البرز در گرو اجتناب مدیران از گرایش‌های سیاسی/ تنوع قومیتی؛ ظرفیتی برای جذب سرمایه‌های ایران در کرج
محمدرضا اکبری گفت: مدیران البرز باید به دور از گرایش‌های سیاسی و دیدگاه‌های فردی به توسعه و آبادانی استان توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: البرز پس از جدایی از تهران، در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... سرآمد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا اکبری البرز را در حوزه جغرافیایی شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان دانست و اظهار داشت: این ظرفیت بالقوه می تواند به لحاظ ترانزیت هوایی، ریلی و جاده ای برای البرز درامدزایی داشته باشد.
,
 
,
وی تصریح کرد: ادامه اتوبان همت در قالب کنارگذر شمالی و جنوبی و فرودگاه پیام گره گشای سیستم حمل و نقل در البرز است و با این پتانسیل ها استان ما به معنای واقعی شاهراه اقتصادی خواهد شد.
,
 
,
اکبری گفت: البرز با ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ۱۵ درصد صنعت کشور را به خود اختصاص داده و وجود شهرک های مختلف پتاتسیلی خوب ایجاد کرده است و بازار مصرف ۲۰ میلیونی تهران سرمایه گذاران را به سمت البرز سوق داده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز قطب داروی کشور است، افزود: وجود برندهای مختلف ماکارونی و دیگر شرکت ها و صنایع این استان را به سمت اقتصادی شدن هدایت کرده است.
,
 
,
اکبری اظهار داشت: معافیت های مالیاتی به شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقصادی سرمایه گذاران را برای قدم برداشتن در راه توسعه البرز ترغیب می کتد.
,
 
,
وی تصریح کرد: کرج جز کلانشهرها بوده و با توجه به تنوع قومیت های فرهنگی و مهاحرپذیری ایران کوچک نام گرفته و شرایط اقتصادی اجتماعی ویژه ای را برای البرز فراهم کرده است.
,
 
,
اکبری با اشاره به اینکه ظرفیت های مذکور در راستای مانع زدایی و شکوفایی اقتصاد البرز نقش ویژه ای دارند، گفت: قومیت های مختلف زمینه جذب سرمایه های ایران در کرج را فراهم می کند.
,
 
,
وی در خاتمه افزود: مدیران البرز باید به دور از گرایش های سیاسی و دیدگاه های فردی به توسعه و آبادانی استان توجه کنند. البرز در اغلب مسائل معین دیکر استان ها بوده و این یک نگاه ویژه به البرز خواهد بود.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه