اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

برنامه‌محوری کمیسیون‌ها بر کارایی مجلس می‌افزاید

برنامه‌محوری کمیسیون‌ها بر کارایی مجلس می‌افزاید
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برنامه‌محوری و اولویت‌بندی موضوعات دستور کار کمیسیون‌ها، کارایی و اثربخشی تصمیمات و مصوبات مجلس را افزایش می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: مجلس یازدهم از ابتدای فعالیت اقدامات مناسبی را انجام داده و طرح‌های خوبی را از تصویب گذرانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی با اشاره به تلاش مجلسی‌ها و اصلاحات قابل قبول ایجاد شده در لایحه بودجه 1400، خاطرنشان کرد: البته متاسفانه برخی مسائل پیش آمده به ویژه در حوزه اقتصادی مانند آنچه در بورس رخ داد، وقت زیادی از فرصت کاری نمایندگان را به خود مشغول کرد اما در نهایت خانه ملت توانست تبعات منفی آن را به حداقل برساند.
,
 
,
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد: به واسطه برخی سوءمدیریت‌ها و به تبع آن اتفاقات ناخوشایندی که در بروس رخ داد، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد اما نمایندگان مجلس کوشیدند با وضع قوانینی این تبعات را به حداقل برسانند.
,
 
,
قادری اولویت‌بندی و پرداختن موضوعی به مسائل البته به صورت دقیق و موشکافانه را از نیازهای کاری مجلس برشمرد و افزود: باید بررسی به موضوعات در کمیسیون‌ها بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته و مسائل تا حصوص نتیجه لازم پیگیری و دنبال شود، در این صورت کارایی عملکردی نمایندگان بالاتر رفته و امکان رسیدگی به موضوعات بیشتری فراهم می‌آید.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقتصاد به عنوان اولویت نخست دولت آینده یاد و تصریح کرد: هر دولتی و با هر گرایشی سیاسی نباید نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشد، چرا که در مواردی حل مسائل سیاسی در گرو پرداختن به معضلات اقتصادی و رفع آن‌ها است.
,
 
,
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت سیزدهم باید به این مهم توجه کند که اگر مسائل داخلی برطرف نشود، می‌تواند تاثیر بسیاری بر عملکرد حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی دولت بگذارد.
,
 
,
قادری بیان کرد: همچنین دولت آینده برای عبور از تنگناهای اقتصادی و پیشبرد اهداف خود در این حوزه باید در مراودات اقتصادی خود به کشورهای تاثیرگذاری مانند چین و روسیه توجه کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: همچنین دولت به منظور افزایش توان داخلی و برای اتکاء به آن از جمله در حوزه اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به دانش‌بنیان‌ها داشته باشد، چرا که در این صورت در بسیاری از زمینه‌ها وابستگی را به خارج کاهش داده و زمینه صادرات را فراهم می‌آورد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه