اخبار داغ

در اثر وقوع حادثه روزگذشته؛

۲ نفر همچنان در معدن طرزه محبوس هستند/ ادامه تلاش برای نجات کارگران

۲ نفر همچنان در معدن طرزه محبوس هستند/ ادامه تلاش برای نجات کارگران
مسئول روابط عمومی شرکت البرز شرقی با اشاره به سخت بودن شرایط جست و جو در معدن گفت: جست و جو برای نجات دو کارگر محبوس شده در معدن ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی عرب عامری، مسئول روابط عمومی شرکت ذغال سنگ البرز شرقی در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره حادثه ظهر شنبه معدن بزرگ طزره گفت: حوالی ساعت 12 ظهر شنبه 11 اردیبهشت ماه در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در یکی از کارگاه های استخراج ذغال سنگ، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه دو نفر کارگر پیمانکاری شرکت البرز شرقی دچار حادثه شده و در این معدن محبوس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مرآت,

عرب عامری با اشاره به حضور نیروهای امدادی در صحنه وقوع حادثه خاطر نشان کرد: تلاش گروه های امدادی برای یافتن دو کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره ادامه دارد.

,

مسئول روابط عمومی شرکت ذغال سنگ البرز شرقی با بیان اینکه کارگاه استخراج این تونل  ۷۰ متر طول دارد تصریح کرد: بر اثر ریزش  تونل 70 متری معدن زغال سنگ شرکت البرز شرقی آقایان میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی، دو کارگر حادثه دیده در عمق ۳۵ متری این معدن زیر آوار مانده اند.

,

وی افزود: تلاش نیرو های امدادی برای نجات این دو کارگر از دیروز آغاز شده و در شب گذشته با وجود تاریکی هوا به جست و چو ادامه دادند اما شرایط برای پیشروی مناسب نیست و از ۳ مسیر برای ورود به بخش فروریخته معدن، تونل فرعی حفر کردند و طبق آخرین آمار فقط ۲۰ متر پیشروی داشته اند اما تلاش برای یافتن کارگران همچنان ادامه دارد.

,

عرب عامری با بیان اینکه با اشاره به دلیل بروز حادثه اظهار کرد: کمبود اکسیژن در معدن ذغال سنگ نگرانی نیرو های امدادی برای نجات جان این دو کارگر را افزایش داده و برای اکسیژن دهی به کارگران محبوس در تونل حفره ای حفر شده و تمرکز نیرو های امدادی و متخصصین شرکت معطوف به نجات کارگران شده است اما علت ریزش تونل در دست بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه