اخبار داغ

وقتی سوء مدیریت بیداد می‌کند؛

مرغ؛ حاشیه‌سازترین کالای هفته‌های اخیر/ از میزان تاثیر تحریم بر کمبود مرغ تا معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه

مرغ؛ حاشیه‌سازترین کالای هفته‌های اخیر/ از میزان تاثیر تحریم بر کمبود مرغ تا معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه
بازار مرغ را می توان به عنوان یکی از نشانه های سومدیریت در دولت تدبیر و امید محسوب کرد؛ چرا که با وجود اینکه بسیاری از شهرهای کشور مرکز تولید و پرورش مرغ گوشتی هستند این میزان بحران آفرینی در تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم سابقه نداشته است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، مرغ در هفته های گذشته به یکی از کالاهای جنجال ساز تبدیل شده است که اخبار متعددی در خصوص آن منتشر شد. این کالا را می توان به عنوان یکی از نشانه های سومدیریت در دولت تدبیر و امید محسوب کرد زیرا تاکنون این میزان از حاشیه ها برای مرغ سابقه نداشته است!

در این میان ممکن است که عده ای مثل همیشه مدعی این شوند که تنها این حاشیه ها مربوط به سوء مدیریت دولت نبوده بلکه تحریم ها نیز بر آن اثر گذار بوده است.

چندی پیش در گفتگویی که با مدیرعامل اتحادیه مرغداران کرمانشاه داشتیم این موضوع یعنی میزان تاثیر تحریم بر بازار مرغ بررسی شد‌.

تحریم ها تاکنون بر بازار مرغ اثر گذار نبوده است

محمود نجفی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اگرچه تحریم ها بر روی همه بخش‌های مختلف کم و بیش اثراتی داشته اما تاکنون بر بازار مرغ اثر گذار نبوده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کرمانشاه افزود: در واقع به دنبال تغییرات قیمتی که اعمال شد و نرخ مرغ فزایش یافت اکنون در بازار مشکل کمبود مرغ وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,
,
,
,
,
,
, تحریم ها تاکنون بر بازار مرغ اثر گذار نبوده است, تحریم ها تاکنون بر بازار مرغ اثر گذار نبوده است,
,
,
,
,

, ,

نجفی تصریح کرد: مشکلی از نظر کمبود مرغ در واحدهای عرضه کننده مرغ وجود ندارد و اوضاع نسبت به یک ماه گذشته بسیار بهتر شده است.

,

وی عنوان کرد: اگر مسئولان کمک کنند و نهاده ها به همین روال تامین شود مشکلی از نظر تولید مرغ ایجاد نخواهد شد.

,

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کرمانشاه گفت: اکنون مشکل کمبود جوجه یک روزه وجود دارد که قرار است نوبت بندی شود و در اختیار مرغداری ها قرار گیرد که در این صورت اوضاع بهتر هم خواهد شد.

,

بر مبنای گزارشات دریافت شده از نظر جوجه یک روزه کمبودی وجود ندارد

, بر مبنای گزارشات دریافت شده از نظر جوجه یک روزه کمبودی وجود ندارد, بر مبنای گزارشات دریافت شده از نظر جوجه یک روزه کمبودی وجود ندارد,

پرویز اوسطی در گفتگو با خبرنگار مرصاد درباره کمبود جوجه یک روزه اظهار داشت: واحدهای مادر در کشور معدود است و نظارت بر آنها کار ساده‌ای است همچنین مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بارها اعلام کرده اند که مشکلی از نظر تولید و تامین جوجه یک روزه وجود ندارد.

,

وی افزود: بسیاری از این موضوعاتی که مطرح می شود غیرقابل استناد بوده و اظهارنظرهای دقیقی نیست.

,

اوسطی تصریح کرد: بحث افزایش قیمتها ساز و کار قانونی خود را دارد اما تاکنون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان امر افزایش قیمت را منتفی اعلام کرده اند.

,

وی عنوان کرد: همچنین گفته شد که قاچاق حداقلی به صورت غیر رسمی در مرزها وجود دارد به دنبال آن کارگروه‌هایی در استان‌ها برای رصد موضوع شکل گرفت تا این اتفاق رخ ندهد.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر مبنای گزارشات دریافت شده از نظر جوجه یک روزه کمبودی وجود ندارد.

,

, ,

اوسطی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و دولت عنوان می‌کنند که مشکلی در زمینه تامین جوجه یک روزه وجود ندارد اما اگر کمیسیون کشاورزی کمبودی را تشخیص دهد به طور قطع به این موضوع ورود خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه