اخبار داغ

تیراندازی در باشگاه شبانه آمریکا با چهار کشته و زخمی

تیراندازی در باشگاه شبانه آمریکا با چهار کشته و زخمی
تیراندازی در یک باشگاه شبانه در «ویسکانسین» آمریکا به کشته شدن 3 تن و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر انجامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، مقام‌های پلیس ویسکانسین از تلفات تیراندازی در یک باشگاه شبانه خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام‌های ایالت ویسکانسین آمریکا خبر داد، یک فرد مسلح در باشگاه شبانه «گرین بِی» دست به یک حمله مسلحانه زد.
,
 
,
بنا بر این گزارش، در تیراندازی این فرد مسلح دو نفر کشته شدند و یک تن دیگر به شدت زخمی شد.
,
 
,
مقام‌های پلیس ویسکانسین اعلام کردند، عامل این حمله مسلحانه هدف تیراندازی  نیروهای پلیس قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات کشته شد.
,
 
,
تحقیقات اولیه پلیس ویسکانسین نشان می‌دهد که فرد ضارب با هدف قبلی برای حمله به یک نفر خاص وارد این باشگاه شبانه شده بود اما ان فرد در زمان حمله در آن مکان نبود.
,
 
,
به گفته «کوین پالاک» کلانتر شهرستان براون در ایالت ویسکانسین، به نظر می رسد که ضارب «تصمیم گرفته بود که علاوه بر آن فرد مدنظر خود، به تعدادی از دوستان یا همکارانش هم تیراندازی کند».
,
 
,
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که تحقیقات درباره این تیراندازی ادامه دارد و به جزئیات بیشتری درباره هویت ضارب و انگیزه احتمالی او اشاره‌ای نکردند.
,
 
,
وقوع این تیراندازی جدید در شرایطی انجام شده که طی هفته‌های اخیر این کشور بارها شاهد خشونت‌های مسلحانه بوده و کار به جایی رسیده که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا این خشونت‌ها را «اپیدمی» و «مایه شرمسازی بین‌المللی» کشورش خوانده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه