اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد:

احتمالاً جواب تست کرونای کارگران هندی تا عصر امروز به استان اعلام شود

احتمالاً جواب تست کرونای کارگران هندی تا عصر امروز به استان اعلام شود
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: احتمالاً جواب تست کرونای کارگران هندی تا عصر امروز به استان اعلام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص زمان پاسخگویی به تست کرونای کارگران هندی در استان یزد، گفت: طبق قول‌هایی که داده‌شده، قرار بر این بوده تا امروز عصر جواب تست آنها به دستمان برسد ولی بازهم زمان دقیق ارسال آن مشخص نیست که امروز باشد یا فردا.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در سه شهرستان

, آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در سه شهرستان, آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در سه شهرستان,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در ادامه با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در استان، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد محدودی واکسیناسیون انجام خواهد شد که توسط همکارانمان در شهرستان‌ها با این افراد تماس گرفته می‌شود و نیازی به حضور آنها نیست.

,

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده با ورود واکسن‌های جدید به استان، در سطح استان شاهد واکسیناسیون افراد بالای 80 سال خواهیم بود، افزود: در زمان اولیه نیازی به حضور افراد برای واکسیناسیون نیست و طی تماسی که با آنها گرفته و زمانی برای انجام واکسیناسیون به افراد داده می‌شود.

,

سلمانی با اشاره به اینکه در نوبت نخست در شهرستان‌های بافق، خاتم و بهاباد واکسیناسیون افراد بالای 80 سال آغاز شده است، اذعان داشت: طی روزهای آینده شهرستان‌های دیگر نیز واکسیناسیون را انجام خواهند داد و مشکلی در این خصوص نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه