اخبار داغ

سردرگمی مردم در مصاحبه مسوولان؛

ناهماهنگی مسوولان گلستان در اعلام محدودیت‌های تردد/ مردم جریمه می‌شوند یا خیر؟

ناهماهنگی مسوولان گلستان در اعلام محدودیت‌های تردد/ مردم جریمه می‌شوند یا خیر؟
از اظهار نظر استاندار گلستان در خصوص ساعات منع تردد و بازتاب آن در رسانه های رسمی استان تنها ۲۴ ساعت گذشته است که رییس پلیس راهور گلستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ماشین‌های در حال تردد در شب های قدر مشمول جریمه تعیین شده در ساعات ممنوعیت تردد نمی شوند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، نزدیک به یک سال است که دولت سعی می کند برای کنترل بیماری کرونا طرح ممنوعیت تردد شبانه را برای کنترل رفت و آمدها به اجرا در آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این طرح که تاکنون توانسته تا حدودی تاثیر مثبتی از نظر روانی برای جلوگیری از رفت و آمدهای خارج از ضرورت و جدی گرفتن بیماری کرونا داشته باشد چرا که بسیاری از مردم محدودیت های خاصی را بر خلاف گذشته در زندگی شخصی خود اعمال کرده اند.

,

با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا در روزهای ابتدایی سال بازهم بر اجرای دقیق و منظم تر این طرح تاکید شد تا این موضوع روشی برای کنترل بیماری کرونا در دوران پیک چهارم کرونا در کشورمان باشد.

,

هم زمانی پیک چهارم کرونا با ماه مبارک رمضان و شب های قدر باعث شد تا در رسانه های جمعی کشور اعلام شود این محدودیت ها در شب های قدر برداشته می شود و افراد در این شب ها جریمه نمی شوند.

,

اما برخلاف تمام اخبار اعلام شده ستاد کرونا گلستان که ریاست آن بر عهده شخص استاندار است در اقدامی قابل تامل روز گذشته بر خلاف سایر نقاط کشور اعللام کرد که از ساعت سی دقیقه بامداد ماشین های در حال تردد در شهر جریمه خواهند شد.

,

از اظهار نظر استاندار گلستان در خصوص ساعات منع تردد و بازتاب آن در رسانه های رسمی استان تنها ۲۴ ساعت گذشته است که رییس پلیس راهور گلستان در مصاحبه ای اعلام کرده که ماشین های در حال تردد در شب های قدر مشمول جریمه تعیین شده در ساعات ممنوعیت تردد نمی شوند!

,

مشخص نیست این ناهماهنگ مسوولان گلستانی نشات گرفته از تغییر تصمیم در کمتر از ۲۴ ساعت است یا عدم هماهنگی بین آن ها در اطلاع رسانی اما هر چه باشد این مردم هستند که ضررش را خواهند دید چرا که تنها مرجع دریافت اخبار آن ها که رسانه های رسمی هستند در حال انتشار اخبار به صورت متناقض هستند و این موضوع می تواند آن ها را در تصمیم گیری برای حضور یا عدم حضور در مراسم های مذهبی یا سایر امور واجب دچار اخلال کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه