اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی/ حضور حداکثری مردم در انتخابات، آینده و امنیت کشور را تضمین می‌کند

هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی/ حضور حداکثری مردم در انتخابات، آینده و امنیت کشور را تضمین می‌کند
پورذهبی گفت: دشمنان نظام اسلامی به خوبی دریافتند که نمی‌توان با راه‌اندازی غائله، جنگ سخت، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم با ملت ایران مقابله کرد و دست به توطئه هایی برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آستانه سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه، در دیدار با سردار حسینی و نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان  اظهار داشت: در این هفته باید بیش از پیش تلاش کرد تا نسل جوان مومن انقلابی با اقیانوس فکری این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

حجت الاسلام  پور ذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتدار امروز سپاه به خاطر پایبندی به معنویت و اعتقادات عقیدتی و سیاسی است تاکید کرد: در بیش از 40 سال از عمر پرکت این انقلاب حسینی،  با دو مولفه اعتقادات و سیاست حرکت کرده که مهمترین عامل پیروزی ما در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

,

در ادامه سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی  اظهار داشت: در هفته عقیدتی که از یازدهم اردیبهشت ماه همه ساله در سطح سپاه و بسیج آغاز می‌شود، باید نسبت به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند را با این اندیشه‌ها آشنا کرد.

,

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر معرفی آثار ارزشمند شهید مطهری افزود: مسئولان امور عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج باید با فراهم کرد بستر لازم برای تهیه و معرفی این آثار ارزشمند برای پاسداران و بسیجیان دین خود را با این شهید والامقام ادا کرد.

,

سردار حسینی با بیان اینکه هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به ویژه برای حوزه فرهنگی است چراکه این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشورمان محسوب می‌شود.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد وعنوان نمود: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم ‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است و مردم در طول ۴۲ سال گذشته همواره با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند.

,

وی به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندق‌های رای اشاره کرد و افزود: دشمن در طول ۴۲ سال گذشته با نقشه‌های متعدد درصدد آسیب زدن به نظام و کشور بوده است و یکی از عرصه‌هایی که در آن تلاش بسیاری داشته کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده است که در طول این سالها نه تنها این نقشه عملیاتی نشده بلکه جواب عکس داده و حضور مردم پررنگ‌تر بوده است.

,

سردار حسینی با تاکید بر اینکه انتخابات یک رابطه مستقیم با کارآمدی نظام اسلامی دارد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی به خوبی دریافتند که نمی‌توان با راه‌اندازی غائله، جنگ سخت، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم با ملت ایران مقابله کرد و دست به توطئه هایی برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت می زنند.

,

در پایان این مراسم از فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه