اخبار داغ

"عباس آخوندی" در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد

"عباس آخوندی" در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد
پرونده‌ای که حدود یک سال و نیم پیش برای اتهامات اقتصادی محمدمهدی آخوندی تشکیل شده بود حالا با لیست ۲۵ متهم دیگر از جمله وزیر سابق شهرسازی به دادگاه ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سوم آذر ماه سال 98 بود که رسانه‌ها از بازداشت "محمدمهدی آخوندی" فرزند عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی خبر دادند؛ خبری که 9 روز بعد غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه آن را تأیید کرد و علت این بازداشت را مسائل و موضوعات مالی اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اسماعیلی در نشست خبری روز 12 آذر خود گفت: "این فرد تنها نیست و چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است."
,
 
,
بر اساس این اعلام، مهدی آخوندی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی شعبه بازپرسی به قرار صادره اعتراض کرده و پرونده وی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک برای تصمیم‌گیری در خصوص اعتراض متهم به قرار بازداشت، ارسال شده است.
,
 
,
پیگیری‌ها حاکی از این است که با گذشت حدود یک سال و نیم از تحقیقات این پرونده، در روزهای گذشته کیفرخواست 167 صفحه‌ای این پرونده صادر و به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است تا در آنجا مورد رسیدگی قرار گیرد.
,
 
,
براساس کیفرخواست، این پرونده 26 متهم دارد که عباس آخوندی وزیر سابق شهرسازی نیز متهم ردیف بیستم آن است.
,
 
,
اتهام محمدمهدی آخوندی مشارکت در ارتشاء شبکه‌ای به میزان 42 میلیارد ریال و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است. همچنین عباس آخوندی به پذیرش نفوذ پسرش و یکی دیگر از متهمان پرونده متهم شده است. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه