اخبار داغ

در دیدار مسئولان استان کردستان با ماموستا حسینی مطرح شد؛

فطریه ماه مبارک رمضان می تواند منجر به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود

فطریه ماه مبارک رمضان می تواند منجر به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود
مدیرکل زندانهای کردستان گفت: اختصاص فطریه در ماه مبارک رمضان می تواند در تحقق این اهداف معنوی گره‌ گشای بخشی از مشکلات زندانیان و منجر به آزادی آنان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدیر کل زندانهای استان کردستان با همراهی مدیرعامل ستاد مردمی دیه رئیس اداره فرهنگی زندانهای کردستان به منظور جلب حمایت معنوی روحانیت در کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با حاج  ماموستا  سید احسن حسینی عضو شورای روحانیت شهرستان سنندج دیدار و گفت‌ و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

مدیرکل زندانهای کردستان در این جلسه با عنوان این مطلب که زندانیان جرائم مالی و غیر عمد نیازمند کمک و مساعدت  جهت آزادی و بازگشت به جامعه هستند عنوان کرد اظهار داشت: سر درب همه زندان‌ها یک آیه نوشته شده است که به موضوع دستگیری و هدایتگری اشاره دارد و  بدان معناست که زندانیان نیازمند هدایت  و دستگیری هستند.

,

فتحی با تاکید به گفته های ریاست سازمان زندانها مبنی بر دستگیری از مددجویان و حمایت از خانواده های ایشان خواستار حمایت معنوی این مقام روحانی از ستاد دیه در جهت کمک به آزادسازی مددجویان مالی و تصادفات غیر عمد شد.

,

 وی همچنین در این جلسه عنوان کرد:  اختصاص فطریه در ماه مبارک رمضان می تواند در تحقق این اهداف معنوی گره‌ گشای بخشی از مشکلات زندانیان و منجر به آزادی آنان گردد.

,

 مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان نیز در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از عملکرد ستاد مردمی دیه در سال گذشته اظهار داشت:  در سال گذشته مشارکت خوب مردم مسئولین و خیرین استان موجب آزادی تعداد ۲۰۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی شد.

,

 وی در ادامه عنوان داشت: امسال تعداد ۱۸۳ مددجویی جرائم غیر عمد مالی و تصادف نیازمند همراهی و مساعدت خیرین نوعدوست کردستانی جهت آزادی هستند که امیدواریم با همت والای مسئولین دلسوز و خیرین و مردم این مهم محقق گردد.

,

ماموستا حسینی عضو شورای روحانیت شهرستان سنندج ضمن تقدیر از فعالیت های نوع دوستانه مسئولین و دست اندرکاران ستاد مردمی دیه و مجموعه زندانهای استان در جهت کمک و یاری رساندن به مددجویان معاصر در جرائم غیر عمد و تصادفات اظهار داشت: کمک به مستمندان و دستگیری از ایشان همواره از تاکیدات بزرگان دین مبین اسلام است.

,

وی خاطرنشان کرد: اختصاص فطریه در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از لحاظ فقه و شرع هیچ ایرادی ندارد و بنده و سایر علما  انشالله در این امر خداپسندانه همراه این ستاد مردمی را  در تحقق اهداف خداپسندانه  یاری خواهیم  کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه