اخبار داغ

پیگیری خاورستان نتیجه داد؛

آغاز عملیات بهسازی و تکمیل راه روستایی نگینان به بیدسک

آغاز عملیات بهسازی و تکمیل راه روستایی نگینان به بیدسک
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از آغاز عملیات ابنیه فنی، زیر سازی و آسفالت راه روستایی نگینان به بیدسک از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ۲۹ دی ماه سال گذشته گزارشی با عنوان “پروژه آسفالت راه روستایی بیدسک نگینان 10 ساله شد” در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان منتشر و درخواست اهالی این دو روستا برای آسفالت راه روستایی به مسئولان منعکس شد. حال پس از گذشت بیش از سه ماه از پیگیری و انتشار گلایه اهالی این دو روستا در پایگاه خبری خاورستان، رضا نوری مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان درمیان از آغاز عملیات ابنیه فنی، زیر سازی و آسفالت راه روستایی نگینان به بیدسک از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, “پروژه آسفالت راه روستایی بیدسک نگینان 10 ساله شد”,

وی افزود: در راستای افزایش سطح ایمنی راه و تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال اهالی روستای نگینان، عملیات ابنیه فنی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی نگینان شهرستان درمیان در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان گفت: طول این محور ۴.۵ کیلومتر است که کار ترانشه برداری و تسطیح مسیر روستای فوق به اتمام رسیده و ادامه عملیات ابنیه فنی، زیر سازی و آسفالت این محور آغاز شده است.  

نوری مقدم بیان کرد: این پروژه به صورت پیمانی و برای اجرای آن مبلغ ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در این روستا جمعیتی حدود ۳۴۵  نفر در قالب ۱۱۰ خانوار زندگی می‌کنند که با اتمام این پروژه از نعمت راه دسترسی مناسب بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه