اخبار داغ

پژمانفر در گفت‌وگو با دانا:

تقسیم تحریم‌ها به دوران ترامپ و غیر ترامپ، بازی آمریکاست/ ورود کمیسیون اصل ۹۰ به دستور کار مذاکرات وین

تقسیم تحریم‌ها به دوران ترامپ و غیر ترامپ، بازی آمریکاست/ ورود کمیسیون اصل ۹۰ به دستور کار مذاکرات وین
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقسیم بندی تحریم ها برای لغو برخی از آنها و باقی ماندن برخی دیگر شیطنت تازه آمریکایی هاست گفت: دولت حق ندارد در این باره تصمیم جدیدی بگیرد؛ این اقدام خلاف قانون و خلاف مصوبه مجلس است.
[

«نصرالله پژمانفر»، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران که بارها مطرح شده است لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی برای بازگشت به تعهدات برجامی است گفت: بنابر مصوبه قانونی مجلس، خروج از پروتکل الحاقی را انجام دادیم و دولت حق ندارد در این موضوع تعهد جدیدی ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت موظف است برای هر تصمیم و اقدامی در این زمینه با مجلس هماهنگ بوده تا مجلس نظر نهایی خود را علام کند ادامه داد: براساس مصوبه مجلس باید تمامی تحریم ها برداشته شود؛ تقسیم بندی تحریم ها به تحریم های دوران ترامپ و قبل از آن بازی جدید آمریکا برای فرار از تعهدات برجامی خود است.

,

پژمانفر با اشاره به اینکه تقسیم بندی تحریم ها برای لغو برخی از آنها و باقی ماندن برخی دیگر شیطنت تازه آمریکایی هاست تاکید کرد: دولت حق ندارد در این باره تصمیم جدیدی بگیرد این اقدام خلاف قانون و خلاف مصوبه مجلس است.

,

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه اگر کسانی در دولت یا دستگاه دیپلماسی و یا دولت بخواهند چنین تصمیمی بگیرند مجلس در برابر آنها خواهد ایستاد عنوان کرد: این تعهدات غیر قانونی است و با توجه به اینکه روزهای پایانی مسئولیت دولت است چنین تعهداتی وجه قانونی نخواهد داشت.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: با کسانی که تعهدات خارج از قانون به طرف های غربی در مذاکرات بدهند برخورد قانونی خواهیم کرد؛ کمیسیون اصل 90 به طرز کار غلط مذاکرات حتما ورود خواهد کرد و برای آن پرونده تشکیل خواهد داد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه