اخبار داغ

مسئول بسیج کارگران لرستان خبرداد؛

حضور ۴۲۰۰ نفر ساعت در طرح شیفت ایثار/ ۳۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

حضور ۴۲۰۰ نفر ساعت در طرح شیفت ایثار/ ۳۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد
نریمانی با اشاره به حضور ۴۲۰۰ نفر ساعت در طرح شیفت ایثار، گفت: همزمان با هفته کارگر ۳۵۰۰ بسته معیشتی در بین کارگران بیکار و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله نریمانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: کارگران در برهه های مختلف همیشه نقش آفرینی کرده اند و برای تولید و اقتصاد تلاش می کنند که در این هفته کارگر تلاش شد تا برنامه هایی از جمله تجلیل از کارگران صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کارگران و سرکشی به چند کارخانه استان، تجلیل از چهار خانواده شهید و برگزاری یادواره شهدای کارگر از مهمترین برنامه های هفته کارگر است.

,

مسئول بسیج کارگران سپاه لرستان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: با شیوع کرونا برخی از کارگران یا بیکار شده یا با مشکلاتی همراه شده اند که در هفته کارگر سه هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی تهیه شد و در بین کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

,

نریمانی با بیان اینکه طرح "شیفت ایثار" اقدامی ارزشمند در راستای تولید است، عنوان کرد: در این طرح، کارگران بسیجی یک شیفت اضافه را در واحد تولیدی مشغول به کار می شوند که سال گذشته در واحدهای تولیدی استان، سه هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در این طرح شرکت کردند.

,

وی بیان کرد: امسال استقبال از این طرح به صورت چشمگیر افزایش یافت و طی دو ماه گذشته چهار هزار و ۲۲۰ نفر ساعت در طرح شیفت ایثار همکاری کردند.

,

مسئول بسیج کارگران سپاه لرستان از تهیه کتابچه شهدای کارگر خبر داد و گفت: تلاش می شود با همکاری های لازم، کتابچه شهدای کارگر تهیه گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه