اخبار داغ

فرماندار درگز:

۷ هزار خانوار مرزنشین درگزی مشمول عوائد مرزنشینان هستند

۷ هزار خانوار مرزنشین درگزی مشمول عوائد مرزنشینان هستند
فراهی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، روستاهای مرزی تا شعاع 20 کیلومتری مرز، به صورت دوره ای مبالغی را دریافت خواهند کرد. در شهرستان درگز آمار ۷هزار خانوار مرزنشین برای دریافت عوائد مرزنشینان به استان اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فراهی فرماندار درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از واریز عوائد حاصل از فروش سوخت به مرزنشینان درگزی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، روستاهای مرزی تا شعاع 20 کیلومتری مرز، به صورت دوره ای مبالغی را دریافت خواهند کرد که این موضوع شامل روستاهای شهرستان درگز هم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در شهرستان درگز آمار 7هزار خانوار شعاع 20 کیلومتری مرز به استان اعلام شده که طبق آخرین گزارش ها تاکنون بیش از 2هزار خانوار موفق به دریافت عوائد خود شده اند.

,

فرماندار درگز توضیح داد: برای دریافت عوائد مرزنشینی، سرپرستان خانوار باید به بخشداری یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و مشخصات خود را در سامانه ثبت کنند تا مورد تایید بخشداری قرار بگیرد. تا زمانی که این کار از سوی سرپرستان خانوار انجام نشود، هیچ مبلغی را دریافت نخواهند کرد.

,

فراهی گفت: برای خانوارهایی که تحت پوشش این طرح قرار می گیرند پیامک ارسال شده است؛ همچنین به بخشداران تاکید کرده ایم که ضمن اطلاع رسانی به مردم، پروسه ثبت نام و تایید افراد را به سرعت انجام دهند تا این عواید زودتر جذب شود. در مرحله دوم، به حساب سرپرستان خانوارهایی که ثبت نام کرده بودند مبلغی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان واریز شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این طرح فقط مخصوص روستاهای مرزی بوده و شامل شهرهایی همچون لطف آباد که در محدوده 20 کیلومتری مرز قرار دارند، نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه