اخبار داغ

نماینده سلسله و دلفان:

بانک‌ها از عمده‌ترین موانع ایجاد اشتغال در سلسله و دلفان هستند

بانک‌ها از عمده‌ترین موانع ایجاد اشتغال در سلسله و دلفان هستند
ابراهیمی گفت: یکی از موانعی که در حوزه اشتغال در شهرستان سلسله و دلفان با آن مواجه هستیم موانعی است که بانک ها ایجاد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، یحیی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی شهرستان سلسله و دلفان اظهار داشت: لرستان با وجود منابع سرشار، اما جزء استان‌های با نرخ بیکاری بالا است و مسئولان کشور و لرستان باید توجه ویژه ای به استان داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: آب و تخصیص آب زیرساخت اساسی توسعه کشاورزی است و این در حالیست که از حدود ۸۰۰ هزار هکتار اراضی استان تنها ۲۰۰ هزار هکتار آبی است، همچنین درحالی که سومین استان پرباران کشور هستیم و ۱۱ درصد روان آبها مربوط به لرستان است، از امتیاز ۵۰  میلیارد متر مکعب آب ذخیره شده پشت سدها سهم لرستان نیم درصد است.

,

ابراهیمی تاکید کرد: مسئولان جهاد کشاورزی، استاندار، مجمع نمایندگان و امام جمعه باید تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند و با توجه به اینکه امسال با خشکسالی مواجه هستیم انتظار می رود مدیریت خوبی در این حوزه انجام شود.

,

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: یکی از موانعی که در حوزه اشتغال در دو شهرستان سلسله و دلفان با آن مواجه هستیم موانعی است که بانک ها ایجاد می‌کنند.

,

ابراهیمی به موضوع زنان کار در دلفان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود منابع زیاد، وجود زنان کار در دلفان یک دغدغه جدی است و باید زنان کار در دلفان شناسایی و برای آنها شغل پایدار و آبرومند ایجاد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه