اخبار داغ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان/برخورد قاطع مرزبانان با هر نوع اقدام غیرقانونی در مرزها

کشف ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان/برخورد قاطع مرزبانان با هر نوع اقدام غیرقانونی در مرزها
سردار محمد ملاشاهی از برخورد قاطع مرزبانان با هر نوع اقدام غیرقانونی در مناطق مرزی خبر داد و گفت: ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد ملاشاهی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان، پس از یک هفته اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه ارتفاعات سیاهانی (انارک) در حوزه گروهان مرزی اسفندک دست یافتند که در این راستا برنامه‌ریزی و تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود:مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که توان رویارویی نداشتند، با مخفی کردن محموله موادمخدر در داخل درختچه‌ها از محل متواری شدند.

وی با اشاره به برخورد قاطع مرزبانان با هر نوع اقدام غیرقانونی در مناطق مرزی به خصوص قاچاق سازمان یافته موادمخدر، افزود: مرزبانان در پاکسازی منطقه موفق شدند، مقدار ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: شناسایی جهت دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه