اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

تأکید رهبری بر کیفیت نامزدهای ریاست جمهوری/ لزوم توجه به شاخص های انتخاب اصلح در بیانات رهبر انقلاب

تأکید رهبری بر کیفیت نامزدهای ریاست جمهوری/ لزوم توجه به شاخص های انتخاب اصلح در بیانات رهبر انقلاب
حمیدرضا ترقی گفت: به نظر می رسد که مقام معظم رهبری بر کیفیت نامزدها اشاره کردند که این کیفیت به هر میزان بالا رود و افرادی که دارای برنامه جامع، کامل و حلال مشکلات کشور هستند وارد گود رقابت انتخاباتی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن اشاره به بیانات روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب و بیان اینکه  مواردی که مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دادند، چند زاویه مهم را در رابطه با انتخابات مشخص کرد، گفت: مشارکت مردم در انتخابات، یکی از مواردی است که معظم له بیان فرمودند که در این زمینه تلاش زیادی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: دشمن در این خصوص تلاش می کند تا مردم را برای مشارکت در انتخابات ناامید کنند و از حضور در این امر باز بدارد و روش هایی که اتخاذ می کنند که رهبر حکیم انقلاب چند بُعد از آن را مورد تأکید قرار دادند که نا امید کردن مردم از حل مشکلات در آینده یکی از مواردی است که دشمن در این زمینه اقدام می کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی زیر سوال بردن دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از شورای نگهبان را از دیگر موارد دانست و ابراز کرد: دشمن در این راستا ورود می کند تا اعتماد مردم نسبت به سلامت انتخابات از دست برود.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در بخش دیگر سخنان خود فرمودند نامزدهایی که هیچ برنامه و حتی اعتقادی به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ندارند اما خودشان را نامزد کردند تا در انتخابات شرکت کنند و می دانند که صلاحیتشان تأیید نمی شود؛ آنان برای طراحی یک برنامه دست به چنین کاری زده اند.

,

ترقی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات، همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، یک مسئله مهم برای کشور است، عنوان کرد: مشارکت مردمی نقش بسیار مؤثری در تقویت و اقتدار نظام دارد و به هر میزان افزایش مشارکت داشته باشیم، پشتوانه کسی که رأی می آورد تقویت می شود و این امر موجب اقتدار نظام خواهد شد.

,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات زمینه اقتدار ملی و قدرتمندی ایران را فراهم می کند، اظهار کرد: مردم باید بدانند که در انتخابات تقلبی که منجر به تغییر نتیجه انتخابات شود، صورت نگرفته است و تمام انتخابات، سالم در کشور ما برگزار شده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: معظم له بیان کردند کسانی که در فتنه ۸۸ شعار تقلب را مطرح کردند و نتوانستند آن را اثبات کنند آنها هم فتنه گرانی هستند که در مجموعه این حرکت تحت تأثیر بیگانگان و توطئه خارجی قرار گرفته اند و بحث آنها براندازی جمهوری اسلامی ایران بود که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

,

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از نامزدها خواستند که همان گونه که در گذشته اشاره کرده اند، کسانی که توانایی پذیرش این مسئولیت و کشیدن این بار مسئولیت را ندارند، وارد رقابت نشوند.

,

ترقی تأکید کرد: به نظر می رسد که مقام معظم رهبری بر کیفیت نامزدها اشاره کردند که این کیفیت به هر میزان بالا رود و افرادی که دارای برنامه جامع، کامل و حلال مشکلات کشور هستند وارد گود رقابت انتخاباتی شوند؛ این اقدام تکلیف شورای نگهبان را هم مشخص می کند که در هنگام بررسی افراد ببینند این افراد توانایی برنامه ریزی و اداره کشور را دارند یا خیر.

,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اگر مردم بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شاخصه های انتخاب اصلح و همچنین سخنان روز گذشته ایشان را مورد توجه قرار دهند، می توانیم انتخابات پر شور و مناسبی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه