اخبار داغ

سخنگوی شهرداری کرمان؛

پیاده راه شهید حاج قاسم سلیمانی بزودی در کرمان کلنگ زنی می شود

پیاده راه شهید حاج قاسم سلیمانی بزودی در کرمان کلنگ زنی می شود
سلمان متحدین گفت: این طرح به عنوان پروژه گردشگری تعریف شده و درون پروژه یک پل روگذری از محوطه میدان شورا تا پارک مشاهیر تعریف شده است و در این قسمت مجموعه گالری شهری خواهد شد و آثار و المان هایی که در سمپوزیون مجسمه سازی شهرداری تولید شد در همین محدوده پیاده راهی بارگذاری خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان متحدین مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان، در رابطه با پیاده راه شدن  محدوده میدان بسیج تا حسینیه ثارالله، اظهار کرد: طرح آماده و پیوست های آن نیز انجام شده و برای تصویب در کارگروه های مربوطه در حوزه عمرانی استانداری است که اگر تصویب نهایی شود کلنگ زنی آنها آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: با پیاده راه شدن این محدوده دیگر تردد خودرویی در مسیر انجام نخواهد شد.

,

سخنگوی شهرداری کرمان افزود: پیاده راه شهید حاج قاسم سلیمانی هم اکنون در دست بررسی، مطالعه و کارشناسی است زیرا باید از لحاظ ترافیکی و امنیتی مورد بررسی قرار گیرد.

,

متحدین عنوان کرد: فرایند پیاده راه شدن معبری که از حوزه شهری خارج و تبدیل به یک پیاده راه شود و از حوزه تردد خودرویی خارج شود به این راحتی نیست و زمان بر است.

,

وی تصریح کرد: ما بدنبال این هستیم که تا پایان دوره پنجم شورای شهر و مدیریت جاری شهر کلنگ این پروژه به زمین زده شود و فرآیند کار آغاز شود در یکی دو سال آینده شاهد پیاده راه های شکیل شهر باشیم.

,

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان پروژه گردشگری تعریف شده و درون پروژه یک پل روگذری از محوطه میدان شورا تا پارک مشاهیر تعریف شده است و در این قسمت مجموعه گالری شهری خواهد شد و آثار و المان هایی که در سمپوزیون مجسمه سازی شهرداری تولید شد در همین محدوده پیاده راهی بارگذاری خواهند شد.

,

متحدین بیان کرد: قرار نیست فعالیت عمرانی ارتفاعی انجام شود و تمام این پروژه در سطح انجام می شود زمان اجرایی طولانی نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه