اخبار داغ

مسئول بسیج مداحان استان کرمان خبر داد؛

توزیع هزار بسته معیشتی توسط کانون های بسیج مداحان استان کرمان

توزیع هزار بسته معیشتی توسط کانون های بسیج مداحان استان کرمان
مجید منصوری گفت: به مناسبت شهادت مولای متقیان امام علی (ع) کانون های بسیج مداحان سراسر استان کرمان در یک امر خداپسندانه و در ادامه رزمایش همدلی و کمک های مومنانه اقدام به توزیع بسته های معیشتی در سراسر استان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز در مراسمی هزار بسته معیشتی توسط بسیج مداحان توزیع شد؛ مجید منصوری مسئول بسیج مداحان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: در راستای تداوم کمک های مومنانه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری هیات مذهبی استان کرمان در ایام ولات امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۳ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اکنون در ایام شهادت امام علی (ع) کانون های بسیج مداحان استان کرمان با همکاری خیران و نیکوکاران هزار بسته معیشتی را با اولویت جامعه مداحان و نیازمندان توزیع می کند.

,

مسئول بسیج مداحان استان کرمان تاکید کرد: بزرگان و ائمه اطهار مظهر کمک به نیازمندان است و این کار خیر در احوالات امام علی(ع) بسیار آمده است.

,

منصوری با بیان این که شهید قاسم سلیمانی بزرگترین انفاق را در دوره ی کنونی انجام داده است، توضیح داد: شهید سلیمانی با تقدیم کردن جان خود به انقلاب و مردم سرزمینش امنیت و آسایش را به ارمغان آورد از این رو این کمک ها عمل به مکتب سلیمانی و ائمه اطهار است.

,

وی به کارهای بسیج مداحان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:  بسیج مداحان با تولید محتوای ارزشی از طریق همکاری سازمان صدا و سیما توانست که بیش از ۳۰۰ دقیقه تولید محتوا انجام دهد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه