اخبار داغ

با افت ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس؛

ریزش بورس متوقف شدنی نیست/ ۱۵۰۰ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام

ریزش بورس متوقف شدنی نیست/ ۱۵۰۰ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام
شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد سهام در تالار شیشه‌ای حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سرمایه امروز نیز با فشار فروش آغاز بکار کرد؛ به اعتقاد کارشناسان بازار سهام از نبود نقدینگی آسیب دیده و تنها راه برون رفت از این وضعیت بازگشت اعتماد و تحریک بخش تقاضا به منظور تزریق نقدینگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۲۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۳ میلیارد و ۲۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۲۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۳ میلیارد و ۲۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۱ هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۵۷۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد نزول به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۴۶۶ واحد کاهش عدد ۴۲۳ هزار و ۱۹ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد نزول به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۴۶۶ واحد کاهش عدد ۴۲۳ هزار و ۱۹ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۱۶ هزار معامله و به ارزش ۱۹۰۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان و خدمات انفورماتیک بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران نیز در روز جاری با ۵۲ واحد افت به ۱۷ هزار و ۴۱۷ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران نیز در روز جاری با ۵۲ واحد افت به ۱۷ هزار و ۴۱۷ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۶۶۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۶۹ هزار نوبت و به ارزش ۱۰ هزار و ۸۸ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند و در مقابل نمادهای تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه