اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

۷۸۰ فرصت شغلی به همت بسیج و سپاه در سال گذشته در استان مرکزی ایجاد شد

۷۸۰ فرصت شغلی به همت بسیج و سپاه در سال گذشته در استان مرکزی ایجاد شد
کریمی گفت: در سال گذشته با تلاش های همه جانبه در سپاه و بسیج استان مرکزی و با تکیه بر ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه فعال در بسیج سازندگی بیش از ۷۸۰ فرصت شغلی ایجاد شد که در سالجاری تلاش ها ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله عصر امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از کارخانجات مجری طرح شهید کریمی در سطح استان مرکزی گفت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی به واسطه ظرفیت های فراوان زمینه بسیار خوبی برای پیشرفت در همه حوزه ها دارد و در طول این سال ها اقدامات خوبی در راستای خودکفایی در عرصه های مختلف انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی از استقلال وخودکفایی کشور به شدت واهمه دارند و لذا در طول این ۴۲ سال از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و جلوگیری از پیشرفت کوتاهی نکردند.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: با هوشمندی ها و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم تلاش ها و راهبردهای دشمنان در عرصه های مختلف با شکست های سنگین مواجه شده و امروز دشمن در همه راهبردها علیه ایران دچار سردرگمی است.

,

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد علیرغم فشارهای سنگین و تحریم های ظالمانه، کشور به نقاط خوبی دست پیدا کرده که این شرایط نیاز به تقویت و تثبیت دارد تا آثار پیروزی در جنگ اقتصادی به وضوح دیده شود، گفت: اقشار مردم در پیروزی های ایران اسلامی در عرصه های مختلف سهیم هستند اما در جنگ اقتصادی نقش دو قشر کارگران و گروه های جهادی بسیار برجسته است.

,

کریمی افزود: کارگران به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی در برابر همه توطئه های اقتصادی ایستادگی کردند و نگذاشتند چرخ تولید متوقف شود که نقش آفرینی آنها بسیار قابل تقدیر است.

,

وی ادامه داد: از طرفی ورود گروه های جهادی به عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی فرصت های بسیار خوبی برای نقش آفرینی جوانان ایجاد کرد و توانستند در راستای اقتصاد مردمی اقدامات خوبی انجام دهند که قابل تقدیر است.

,

فرمانده سپاه روح الله تاکیدکرد: سپاه روح الله استان مرکزی در کنار سایر ماموریت ها تلاش برای تحقق شعار سال را در دستور کار گذاشته که همه ظرفیت ها را پای کار خواهد آورد.

,

وی اضافه کرد: همچنین ظرفیت اقشار بسیج که توانمندی های بسیاری در آن نهفته همچون سال های گذشته که اقدامات بسیار چشمگیری در عرصه های مختلف انجام داده اند، در سالجاری برای تحقق شعار سال پای کار خواهد آمد.

,

کریمی خاطر نشان کرد: در سال گذشته با تلاش های همه جانبه در سپاه و بسیج استان مرکزی و با تکیه بر ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه فعال در بسیج سازندگی بیش از ۷۸۰ فرصت شغلی ایجاد شد که در سالجاری تلاش ها ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه