اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

معلم، نمادی برای تجلی عشق و محبت است

معلم، نمادی برای تجلی عشق و محبت است
سردار شهسواری گفت: معلم، نمادی برای تجلی عشق و محبت و حرکت در یک مسیر متعالی بوده و یاد و نام شهید مطهری برای همیشه در جامعه ما زنده و جاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان منتخب بسیجی ارومیه با تاکید بر اهمیت و جایگاه معلم، افزود: معلمی شغل نیست بلکه شرافت و عزت است و باید جایگاه معلم در جامعه همواره متعالی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، معلمان درس استقامت، شجاعت و دفاع از کیان میهن را به جوانان این مرز و بوم آموختند، اظهار داشت: معلمان باید به جایگاه خود مفتخر باشند چرا که معلمی شغل انبیاست.

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت نقش اساسی در هدایت انسان ها به سعادت دارد، تصریح کرد: بدبختی و خوشبختی انسان ها در گرو تعلیم و تربیت آنهاست و معلم می تواند انسان را به راه سعادت رهنمون سازند.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه هر جا که خانه سپاه و بسیج است، آنجا خانه معلم است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خود را درس آموز کلاس معلمان این مرز و بوم می داند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه