اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق:

آمریکایی‌ها به دنبال خروج از خاک عراق نیستند

آمریکایی‌ها به دنبال خروج از خاک عراق نیستند
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال ترک خاک این کشور نیستند، گفت: ایالات متحده آمریکا به دنبال دور زدن مصوبه اخراج نیروهای نظامی از خاک عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بغداد الیوم، «بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به دنبال دور زدن مصوبه اخراج نیروهای نظامی از خاک عراق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان عراق افزود: هدف اصلی و اساسی آمریکا از دور زدن مصوبه پارلمان عراق، باقی ماندن در خاک این کشور است. در واقع، آمریکایی‌ها قصد ندارند خاک عراق را ترک کنند.
,
 
,
پیش از این، «هادی العامری» گفته بود: واقعیت آن است که مواضع آن در قبال آمریکایی‌ها کاملاً روشن است. ما معتقد هستیم که نظامیان آمریکا باید از خاک عراق خارج شوند.
,
 
,
رئیس ائتلاف فتح همچنین عنوان کرد: ما تحت هیچ شرایطی اشغالگری در خاک خود را نمی‌پذیریم. ما نمی‌خواهیم هیچ‌گونه رابطه نظامی با ایالات متحده آمریکا داشته باشیم. این موضع غیرقابل تغییر است.
,
 
,
العامری در ادامه سخنان خود یادآور شد: اگر نظامیان آمریکایی به صورت مسالمت آمیز از خاک عراق خارج نشوند، ما با مقاومت خود آنها را وادار به خروج از خاک عراق می‌کنیم.
,
 
,
این مقام عراقی پیشتر نیز در سخنانی گفته بود: ما همچنان بر لزوم خروج نظامیان آمریکا از خاک عراق تأکید داریم. حفظ حاکمیت ملی عراق در گرو پایان یافتن حضور بیگانگان در این کشور است. با دقت مسأله خروج نظامیان ایالات متحده آمریکا از خاک عراق را پیگیری و دنبال می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه