اخبار داغ

پیام تسلیت ظریف در پی درگذشت محمدهادی نژادحسینیان

پیام تسلیت ظریف در پی درگذشت محمدهادی نژادحسینیان
وزیر امور خارجه در پیامی در پی درگذشت محمدهادی نژادحسینیان وزیر صنایع سنگین پیشین و همچنین سفیر و نماینده پیشین ایران در سازمان ملل متحد را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف در پیامی در پی درگذشت محمدهادی نژادحسینیان وزیر صنایع سنگین پیشین و همچنین سفیر و نماینده پیشین ایران در سازمان ملل متحد را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
انا لله و انا الیه راجعون
,
درگذشت دوست و همکار دیرین، جناب آقای دکتر سید محمد هادى نژادحسینیان که از شخصیت‌های برجسته نظام و دیپلماتی سرشناس بودند، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.
,
 
,
مرحوم نژاد حسینیان از وزرای خوشنام و سخت کوش ایران اسلامی بودند که مدتی در مسئولیت خطیر نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و همچنین نماینده کشورمان در اوپک سابقه درخشانی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز داشتند. ایشان طی سالیان متمادی خدمت همواره مشاوری امین و صادق برای مقامات عالی کشور بودند.
,
 
,
اینجانب مصیبت فقدان ایشان را به خانواده گرانقدر و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و در آستانه شب قدر و شهادت حضرت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنیشنی با مولایش امیرالمومنین و برای خانواده و بازماندگان صبوری و عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه