اخبار داغ

کوهنوردی دانش‌آموزان دیشموکی برای رسیدن به " شاد"ی که سرعت لاکپشتی دارد

کوهنوردی دانش‌آموزان دیشموکی برای رسیدن به " شاد"ی که سرعت لاکپشتی دارد
اختلال اینترنتی و کندی سرعت اینترنت گزارشات مردمی از شهر دیشموک است که شهروندان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و برگزاری کلاس های مجازی باید زیر ساخت های تدریس آنلاین نیز در نقاط مختلف کشور به خصوص استان‌های کمتر توسعه یافته مانند کهگیلویه و بویراحمد ایجاد گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این که یک منطقه اینترنت داشته باشد و منطقه دیگر از نبود اینترنت گلایه مند باشد را نمی توان عدالت آموزشی نامید.  
,
 
,
امروزه اینترنت در حالی  یکی از نیاز های اساسی مردم در عصر ارتباطات به شمار می رود که این روزها به واسطه پیشرفت روزافزون این حیطه، شاهد انجام اقدامات بانکی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و غیره از این طریق هستیم.
,
 
,
با وجود پیشرفت هایی در برخی از نقاط شهرستان کهگیلویه  اما شاهد مشکل آنتن دهی نامناسب خطوط تلفن های همراه و عدم دسترسی به اینترنت در شهرها و بخش های این شهرستان هستیم که مردم به علت وجود چنین اختلالاتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
در همین راستا مردم ساکن شهر دیشموک   از خدمات دهی نامناسب مخابرات در این منطقه گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
,
 
,
به گفته اهالی مدت هاست اختلال در شبکه همراه اول، قطعی و ضعف اینترنت و عدم پوشش نامناسب تلفن همراه سبب پایین آمدن کیفیت مکالمات، رد و بدل شدن داده ها به وسیله اینترنت شده است.
,
 
,
یکی از شهروندان دیشموکی گفت: این روزها  ضرورت و اهمیت اینترنت جهت انجام بسیاری از امور از جمله تحصیل دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از جمله دغدغه های اصلی ما شده است.
,
 
,
وی افزود: با توجه به مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع بیماری کرونا، نبود یا ضعف اینترنت موجب اخلال در روند یادگیری آموزشی دانش آموزان و دانشجویان شده است.
,
 
,
, ,
 
,
 یکی دیگر از شهروندان این بخش با ابراز گلایه از وضعیت تکراری موجود گفت: بارها در طول سال شاهد وقوع این مشکل و قطعی خطوط ارتباطی  هستیم و  برخی روستاها از اینترنت نیز محروم هستند و کسی جوابگوی این معضل در این شهر نیست.
,
 
,
وی افزود:  با توجه به ادامه دار شدن مشکل اینترنت و خطوط انتن دهی احساس می‌شود این مشکل برای مسئولان مخابرات استانی و شهرستانی اهمیت چندانی ندارد که به‌صورت جدی  به آن ورود نمی‌کنند و در صدد رفع آن بر نمی آیند.
,
 
,
یکی از دانشجویان این بخش گفت: برای گوش دادن به صوت اساتید و حضور در کلاس ها باید مسافت زیادی را طی کنیم و به شهر یا ارتفاعاتی که، کمی سرعت  اینترنت بهتر است رفته و در کلاس ها شرکت کنم.
,
 
,
شهروند دیگر دیشموکی گفت: وقتی برای خرید مراجعه می کنیم به دلیل قطعی یا سرعت پایین اینترنت باید کارت بانکی و کارت ملی را گرو گذاشته و زمانی که سرعت اینترنت بهتر شد فروشنده بتواند پول خود را دریافت کند.
,
 
,
, ,
 
,
وی تاکید کرد: برخی روزها باید چند قلم جنس برای خانه تهیه کنیم با این شیوه و گرو گذاشتن کارت  نمی‌شود به هیچ کدام از کارها رسید.
,
 
,
بخشدار دیشموک در خصوص قطع و وصل های اینترنت در این بخش گفت: با وصل خط جدید فیبر نوری از مسیر دو راهی راک به سمت قلعه دختر مشکل ضعف اینترنت بخش دیشموک رفع خواهد شد.
,
 
,
صفا حبیبی فر  گفت: با تلاش های  کارکنان شرکت مخابرات ، مسیر فیبر نوری دیشموک از مسیر جدید دو راهی راک به سمت تونل و قلعه دختر به جای مسیر دهدشت به قلعه گل و قلعه دختر تعبیه شده که با این اقدام در روزهای آینده مشکل ضعیف بودن اینترنت بخش دیشموک مرتفع می شود.
,
 
,
وی  افزود: با اتصال فیبر نوری از مسیر جدید مردم بخش دیشموک از اینترنت پرسرعت ۴G برخوردار و مشکل قطعی مکرر اینترنت شهر دیشموک برطرف می شود.
,
 
,
این پایگاه خبری تا حصول نتیجه مطالبات مردم این بخش را  مورد بررسی قرار خواهد داد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه