اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در طرح شهید سلیمانی

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در طرح شهید سلیمانی
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در پنجمین مرحله از اجرای طرح شهید سلیمانی و با مراجعه حضوری به درب منازل، واکسیناسیون افراد بالای 80 سال انجام می‎‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، سپاه پاسداران به کمک وزارت بهداشت و درمان شتافته و با اجرای طرح شهید سلیمانی در زمینه مهار بیماری پای کار آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیو,
 
,
وی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان تهران و در قالب طرح خانه به خانه با مراجعه تیم‌های بهداشتی به درب بیش از 2 میلیون و400 هزار منزل شهروندان، کار بیماریابی انجام شد.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی علاوه بر بیماریابی، اقدامات مختلفی در راستای کمک به نیازمندان و درمان بیماران مانند پخت و توزیع غذای گرم و تهیه دارو برای بیماران نیازمند انجام شد.
,
 
,
وی افزود: با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح و بیماریابی بیماران مبتلا، آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در استان تهران روزانه به 1.4 درصد و قریب به صفر رسید.
,
 
,
سردار ذوالقدر تاکید کرد: با شیوع پیک چهارم بیماری در کشور و در قالب تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج منعقد شده، قرار است در پنجمین مرحله اجرای طرح شهید سلیمانی با مراجعه حضوری به درب منازل شهروندان کار واکسیناسیون افراد بالای 80 سال انجام شود.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران بیان داشت: همچنین سازمان بسیج سوله‌ها و ابزار و امکانات مورد نیاز را به‌منظور اجرای طرح واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار می‌دهد، تا روند واکسینه کردن مردم شتاب و سرعت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه