اخبار داغ

علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی:

حمایت از بیت المقدس و روز جهانی قدس تکلیف الهی و وظیفه شرعی است

حمایت از بیت المقدس و روز جهانی قدس تکلیف الهی و وظیفه شرعی است
در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، علماء و روحانیون اهل تسنن استان با انتشار بیانیه ای حمایت از بیت المقدس و روز جهانی قدس را تکلیف الهی و وظیفه شرعی برشمردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک در این بیانیه آمده است: شیوع بیماری منحوس کرونا و احتمال نبود امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، مانع از ابراز علاقه و اردات امت های اسلامی به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین نخواهد شد و در ‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم استکبار جهانی و اسرائیل ترورریست پرور؛ با استفاده از فضای مجازی و دعا علیه کفار سر خواهند داد و همچنان پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و یار و یاور مظلومین بودن را اثبات خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,
 اعلام روز جهانی قدس در مرداد سال ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و طنین صدای آنها در جهان برای رهائی از بیش از ۷۰ سال ظلم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است. امام خمینی (ره) با اعلام این روز به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیست و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی نمود.
,
 
,
ناگفته نماند که حملات و جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسراییل علیه مردم مظلوم و ستم دیده و بی پناه فلسطین و غزه و کشتار بسیاری از غیر نظامیان، ویران کردن خانه های مردم، سوراخ کردن سینه های کودکان شیرخوار، بمباران مدارس و مساجد و بیمارستان ها، ممانعت از ورود غذا و دارو و دیگر نیازهای اولیه مردم، جهان اسلام را به خشم و اندوه فرو برده و قلب هر انسان مسلمان و آزاده ای را جریحه دار داشته است.
,

بی شک با توجه به اینکه جهان اسلام، قدس را مالک خود می‌دانند که توسط صهیونیست‌ها غصب شده، بر مسلمانان جهان؛ تکلیف الهی و واجب شرعی و دینی است که از بیت المقدس با جان و دل دفاع نموده و قدس شریف را با عملی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری و گسترس اخوت و برادری از چنگال این رژیم غاصب و منحوس خارج کنند.

,

فلذا ما ائمه جمعه، جماعت مساجد، مدیران و مدرسین اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم کردن جنایات بی رحمانه صهیونیست های اشغالگر و سفاک و حامیان روسیاه آنها و ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی ) رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین از تمام کشورهای اسلامی و مجامع سازمان های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری  می خواهیم تا مردم فلسطین حمایت و دست غاصبان و جنایتکاران را کوتاه کنند.

,

من الله توفیق

,

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه