اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان مطرح کرد؛

ایجاد فضای سبز برای محله های کرمان، براساس نیاز سنجی/ پارکهای پنجگانه ویژه کودکان تا پایان تابستان ۱۴۰۰ اجرا می شوند

ایجاد فضای سبز برای محله های کرمان، براساس نیاز سنجی/ پارکهای پنجگانه ویژه کودکان تا پایان تابستان ۱۴۰۰ اجرا می شوند
رامین امیر مداح گفت: با توجه به این که در شهر کرمان ۵ منطقه وجود دارد از این رو ۵ پارک کودک طراحی شده که قرار است تا پایان تابستان ۱۴۰۰ این پارک ها اجرا و به بهره برداری برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رامین امیر مداح در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اولویت ایجاد فضای سبز برای محله های کرمان گفت: سال گذشته  اکثر محله ها که در آنجا فضای سبزی وجود نداشت، شناسایی شدند و اکنون این محله ها در اولویت ساخت فضای سبز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اکنون نیز بسیاری از محله هایی که از نظر فضای سبز محروم بودند، با تلاش شهرداری کرمان از فضای سبز مناسبی متناسب با استانداردها  برخوردار هستند.

,

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در خصوص گل کاری سطح شهر، بیان کرد: در اواخر سال گذشته با پیگیری های ویژه تلاش کردیم تا سطح گل کاری شهر را افزایش دهیم علاوه بر آن که نسبت به سالهای گذشته گل ها از کیفیت و تنوع بالاتری برخوردار است برای مثال برای اولین بار لاله کاری در میدان آزادی انجام شد.

,

امیر مداح عنوان کرد: طبق نیاز سنجی های انجام شده تصمیم گرفته شد تا در هر منطقه ی شهر کرمان پارک کودک ایجاد شود به این معنا که طراحی پارک ها منحصرا برای کودکان باشد تا بهترین شرایط را برای استفاده کودکان فراهم آورند.

,

وی ادامه داد: با توجه به این که در شهر کرمان ۵ منطقه وجود دارد از این رو ۵ پارک کودک طراحی شده است که در برخی مناطق ساخت پارک آغاز شده و در برخی مناطق در حال تحویل گرفتن زمین هستند تا این مناطق نیز کم کم کار خود را آغاز کنند.

,

مسئول خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: قرار است تا پایان تابستان ۱۴۰۰ پارک های پنج گانه ویژه کودکان تحویل داده شود.

,

امیر مداح در خصوص ساخت پارک های بانوان توضیح داد: در حال حاضر مناطق ۲،۳ و ۴ شهری از پارک بانوان برخودارند، طراحی پارک بانوان مناطق ۲ و ۵ شهری به پایان رسیده است و اکنون مراحل اجرایی این پارک ها آغاز شده تا همه مناطق شهری از پارک بانوان برخوردار باشند.

,

وی عنوان کرد: بر اساس نیاز سنجی محله ها در حال طراحی پارک برای برخی محله ها هستیم، قرار است تمامی پارک ها تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی پارک ها بهره برداری می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه