اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد؛

خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به راه‌های خراسان‌جنوبی

خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به راه‌های خراسان‌جنوبی
جلال زاده گفت: براساس برآوردهای اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خراسان‌جنوبی خسارت وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اسدالله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش همکاران راهدار در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد با رعایت سرعت مطمئنه جریان دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: براساس برآوردهای اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: این خسارت ها بیشتر در محورهای فرعی و روستایی شهرستان های قاین، بیرجند، فردوس، سربیشه، طبس، نهبندان، خوسف و ..بوده است.
,
 
,
جلال زاده عنوان کرد: طی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و روسازی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در محورهای مواصلاتی استانی این مسیرها آسیب وارد شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه عامل اصلی تسریع در تخریب راه‌ها میزان رطوبت خاک است، انتظار داریم طی دو ماه آتی تخریب رویه راهها شدت بگیرد که نیازمند صرف هزینه جهت تسریع در ترمیم رویه راه‌ها می‌باشیم.
,
 
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی گفت: بیش از ۲۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ های راهداری برای انجام عملیات راهداری در زمان بارندگی آماده باش هستند.
,
 
,
جلال زاده بیان کرد: در این مدت راهداران با استقرار به موقع و تلاش شبانه روزی نسبت به تردد ایمن در تمامی محورهای حوزه استحفاضی اقدام کرده و بهسازی و مرمت این محورها در کمترین مدت زمان ممکن در دستور کار است.
,
 
,
وی عنوان کرد: در برخی محور های فرعی و روستایی تردد با سختی انجام می پذیرد که راهداران در حال ترمیم این محور ها هستند.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: کاربران جاده ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، همچنین سایت۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه