اخبار داغ

عکس نوشت

تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت برجامی از صادرات بنزین یا صف مرغ

تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت برجامی از صادرات بنزین یا صف مرغ
وقتی نگاه به داخل باشد هم چرخ اقتصاد می چرخد هم چرخ اقتدار کشور ولی با مدیریت برجامی نه تنها چرخ اقتصاد نمی چرخد بلکه مشکلات زیادی گریبان مردم را می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در حالی هفته های پایانی دولت تدبیر و امید را طی می کنیم که در این سال ها دیدن صف های مختلف، از صف مرغ و روغن و سبد کالا گرفته تا صف دلار و خودرو و ... به امری طبیعی تبدیل شده است. واضح است که این اتفاق نتیجه مدیریت ناکارآمد و مذاکره محور دولت یازدهم و دوازدهم است و با اینکه بارها از سوی کارشناسان اقتصادی بر لزوم تکیه به داخل تاکید شد باز هم این توصیه ها موثر نیفتاد و حتی در روزهای پایانی دولت باز هم شاهد تلاش تیم مذاکره کننده برای گشایش اقتصادی با ابزار مذاکره و نگاه به غرب هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این در حالی است که تنها در نمونه ای آشکار، پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تکیه به توان داخلی و سپردن کار به نیروی نخبه، جوان و انقلابی به ثمر نشست و با بهره برداری از آن، علاوه بر خودکفا شدن ایران در تولید بنزین با کیفیت، صادرات این محصول با ارزش انجام و ارزآوری بسیاری برای کشور صورت گرفت.

,

این تنها نمونه ای از تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت برجامی و مذاکره محور است. وقتی نگاه به داخل باشد هم چرخ اقتصاد می چرخد هم چرخ اقتدار کشور ولی با مدیریت برجامی...

,

در انتخاب هایمان دقت کنیم...

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه