اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ویروس صهیونیسم؛ به همت جوانان از منطقه ریشه‌کن خواهد شد/ جبهه‌ مقاومت به سمت جذب روز افزون عناصر قدرت پیش می رود

ویروس صهیونیسم؛ به همت جوانان از منطقه ریشه‌کن خواهد شد/ جبهه‌ مقاومت به سمت جذب روز افزون عناصر قدرت پیش می رود
امان الله علیمرادی گفت: ویروس صهیونیسم، بی‌گمان به همّت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد و همه باید ملّت فلسطین را در این جهاد مقدّس یاری کنند حقیقت این است که فلسطین متعلّق به فلسطینیان است و باید با اراده‌ آنان اداره شود و آنچه قطعاً باید برود نظام صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مقام امام راحل، شهیدان فلسطین و سردار بزرگ اسلام و چهره‌ فراموش نشدنی مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس گفت: روز جهانی قدس، ضرورت حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به همه‌ حق‌طلبان و مسلمانان غیور جهان یادآوری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز قدس، با فکر الهی امام خمینی (ره) حلقه‌ وصلی برای هم‌ صداییِ مسلمانان درباره‌ قدس شریف و فلسطین مظلوم شد و ملّت ها نیز روز قدس برای برافراشته نگهداشتن پرچم آزادی فلسطین گرامی داشتند.

,

وی با بیان اینکه سیاست استکبار و صهیونیسم بر کمرنگ کردن مسئله‌ فلسطین و به فراموشی راندن آن است، عنوان کرد: در مقابل وظیفه مهم قدسی، یادآوری بزرگیِ فاجعه‌ غصب کشور فلسطین و تشکیل غدّه‌ سرطانی صهیونیستی در آن است.

,

این مقام مسئول افزود: در میان جنایات بشری، جنایتی در این حجم و با این شدّت سراع نداریم که یک کشور را غصب کنند و یک دولتِ بدون ملّتِ را در آن جعل کنند و مردم آن را برای همیشه از سرزمین اجدادی خود برانند و فجیع‌ ترین انواع قتل و جنایت و هلاکِ حَرث و نسل ده‌ها سال تداوم دهند؛ این ستم تاریخی، حقیقتاً یک رکورد در سَبُعیّت و شیطان‌ صفتی مستکبران است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: جعل دولت صهیونیست توسط غربی‌ها در فلسطین بنای یک پایگاه حضور و نفوذ دائمی‌ برای خود در غرب آسیا و امکان دسترسی نزدیک برای دخالت و تحمیل و تسلّط بر کشورها و دولت های این منطقه بود.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: با تأسّف اغلب دولت های عرب، به تدریج تسلیم شدند و وظیفه‌ انسانی و اسلامی، و غیرت عربی خود را به فراموشی سپرده و با امیدهای واهی به هدفهای دشمن کمک کردند؛ گروه‌های مبارز نیز پس از برخی مجاهدت های فداکارانه در سال های نخست، بتدریج به راه بی‌فرجام مذاکره با اشغالگر و حامیانش کشانده شدند.

,

وی با تأکید بر اینکه اما طلوع انقلاب اسلامی ایران، فصل جدیدی در مبارزه‌ برای فلسطین گشود و کارهای بزرگ سیاسی، موجب پدید آمدن «جبهه‌ مقاومت» در  منطقه شد، اظهار کرد: جبهه‌ مقاومت رو به اقتدار و امیدِ فزاینده و جذب روزافزون عناصر قدرت پیش می رود و جبهه‌ ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر و مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می شود.

,

این مقام مسئول گفت: همواره مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و یک مسئله‌ انسانی بوده است و هدف این مبارزه، آزادی همه‌ سرزمین فلسطین و بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به اینکه سیاست آمریکا و صهیونیست‌ها در انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه‌ مقاومت است، تصریح کرد: راه‌اندازی جنگ های داخلی در سوریه، محاصره‌ نظامی و کشتار شبانه‌ روزی در یمن، ترور و تخریب، تولید داعش در عراق و مانند آن ترفندهایی برای سرگرم کردن جبهه‌ مقاومت و فرصت دادن به رژیم صهیونیست است و سیاست دیگر عادّی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی برای توجیه این سیاست، استدلال می کنند که رژیم صهیونیستی واقعیّتی در منطقه است، حال آن که با واقعیت ویروس های مهلک باید مبارزه کرد و از بین برد،

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ویروس صهیونیسم، بی‌گمان به همّت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد و همه باید ملّت فلسطین را در این جهاد مقدّس یاری کنند حقیقت این است که فلسطین متعلّق به فلسطینیان است و باید با اراده‌ آنان اداره شود و آنچه قطعاً باید برود نظام صهیونیستی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه