اخبار داغ

بادامچیان:

مهم‌ترین وظیفه در برهه حساس فعلی شرکت گسترده مردم در انتخابات است

مهم‌ترین وظیفه در برهه حساس فعلی شرکت گسترده مردم در انتخابات است
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مهمترین وظیفه در برهه حساس فعلی، شرکت گسترده مردم در انتخابات آینده است؛ زیرا کلید حل مشکلات و رفع سختی‌ها و موانع در انتخاب خوب و مقتدرانه با حضور گسترده مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب اظهار کرد: در برهه حساس فعلی، که دشمنان اسلام و ایران دچار بحران های همه جانبه شده اند؛ کسانی که مسئولیت دارند باید بیش از هر زمان دیگر در گفتار و رفتار و مواضع خود مواظب باشند که بیگانگان از آنها سوءاستفاده نکنند و در حرکت استوار و مقاوم ایران اسلامی آسیبی وارد نیاورند و مواضع آنها، بیانگر اقتدار و عزت نظام اسلامی و بر مبنای حکمت باشد، به ویژه وزیر امور خارجه که در صحنه بین الملل، باید حضور توانمند و مقتدرانه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هر مسئولی در دولت، مجلس یا هر دستگاه دیگری، خطا یا اشتباهی کرد باید آن را جبران کند و صادقانه عذرخواهی نماید و رئیس جمهور و رئیس هر قوه در برابر ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران پاسخگوی زیرمجموعه خود باشند.

,

بادامچیان با طلب علو درجات برای شهدا و به ویژه شهید سلیمانی و همراهانش گفت: شهدا در مقام قرب الهی، دارای موقعیت خاص و در بین فکر و دلهای مردم محبوبیت دارند؛ باید از روح بلند آنها یاری خواست نه اینکه آنها را در محاسبات سیاسی و جناحی برای اهداف خاص غیرارزشی به کار گرفت و از تجربیات آنها و صفای روحشان برای ادامه راه آنان یاری جست.

,

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با لبیک به رهنمود رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات های پیش رو حضور جدی دارد تا انشاالله دولت کریمه اسلامی و جامعه نمونه اسلامی تحقق یابد.

,

وی گفت: مهمترین وظیفه در برهه حساس فعلی، شرکت گسترده مردم در انتخابات آینده است؛ زیرا کلید حل مشکلات و رفع سختی ها و موانع در انتخاب خوب و مقتدرانه با حضور گسترده مردم است.

,

بادامچیان افزود: همه می دانند در گام دوم انقلاب و در قرن جدید و با توجه به تحولات منطقه و جهان، ایران اسلامی، به رئیس جمهور و دولتی با برنامه، مقتدر، توانمند و هماهنگی در تیم دولت نیاز دارد.

,

لزوم داشتن برنامه های اجرایی و عملی برای دولت آینده

, لزوم داشتن برنامه های اجرایی و عملی برای دولت آینده, لزوم داشتن برنامه های اجرایی و عملی برای دولت آینده,

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم در شرایط کنونی، شخصیتی می تواند، خواسته های مردم و رهبری را برآورده سازد که دارای برنامه های اجرایی و عملی و کاملا کارشناسانه، به دور از وعده های شعاری و غیرقابل اجرا و برخوردار از پشتوانه حزبی مردمی و قوی در سطح کشور باشد و امید که رأی دهندگان به این نکته مهم در رأی دادن توجه داشته باشند.

,

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو بار دیگر درباره مذاکرات وین تذکر داد که بر مواضع قطعی نظام جمهوری اسلامی، اجرای کامل تعهدات معوقه و عمل نشده غربی ها تأکید شود.

,

وی همچنین با گرامیداشت روز قدس، که امسال به خاطر بلیه کرونا، امکان راهپیمایی نیست اظهار امیدواری کرد همه دستگاه ها و مردم هم زمان با روز قدس درباره خواسته های به حق فلسطینی ها، ابتکارهای جدیدی به کار گرفته شود.

,

بادامچیان در رابطه با ابراز تمایل عربستان سعودی برای مذاکره نیز گفت: مذاکره زمانی میسر است که بمباران های ظالمانه مسلمانان مظلوم یمن و محاصره رنج آور این کشور اسلامی پایان یابد. در غیر این صورت مذاکره با آنان که حتی در ماه مبارک رمضان، ضیوف الرحمان را به خاک و خون می کشند جز خسران نخواهد بود.

,

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری، عضو شورای روحانیت مؤتلفه اسلامی را گرامی داشت و به مسئولیت شناسی و تکلیف گرایی همه یاران او در ادامه راه آن فقیه جهادگر فرهنگی، سیاسی و انقلابی تأکید کرد.

,

بادامچیان همچنین با تبریک روز معلم و روز کارگر، توجه به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش از جهات گوناگون و کارگران در سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها را وظیفه همه مسئولان دولت و نمایندگان مجلس دانست که در شرایط سخت فعلی آنچه می توانند در این زمینه انجام دهند.

,

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان یاد و خاطره شهید لیله القدر حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را گرامی و برای او علو درجات مسئلت نمود و همگان را به دعای خیر در شب‌های احیاء و همت گماشتن به رفع مشکلات مردم، بیش از گذشته دعوت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه